Bettybu Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Har fått en sånn irritasjonshoste, ... og vet at tanta mi sa noe sånt om julestjerner... I år har det deisa inn 2 med 5 stjerner på + en vanlig enkel...og dumme meg har kjøpt 3 mini stjerner... Vurdere å hive dem ut for å teste, men de er så fine..ennå! Hmmm...
Mammaen til Isak Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Julestjerner kan få selv de som aldri har reagert på noe til å reagere! Så kast de om du plages.. Jeg er selv allergiker, mot både juletre,stjerner og svibler men holder ut noen dager til ) hehe......
Bettybu Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Mener at jeg hadde det sånn for to år siden også... I fjor tror jeg ikke vi hadde så mange stjerner, tror jeg "knerta" de ganske kjapt i såfall Får hive de på gangen i første omgang???
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Det er ganske vanlig å reagere på julestjerner. Forsøk å knipe av den lille gule blomsten som sitter i midten av de røde / hvite bladene, det kan hjelpe.
Jenny-penny Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Julestjerner plager meg på alle måter, samme med svibler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå