Vilja<3 Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Den lille, skjønne, harmoniske guttem min har blitt så vanvittig sutrete, sint, klagete og protesterer på alt! Han har vel komt i trassalderen, men kan ikke huske det var så ille med eldste som nå er 10 år. Skal vi på butikken hyler han en halvtime og er så krakilsk at jeg må tvinge på han klærne, skal vi skifte bleie eller dusje han hyler han som besatt! I dag tok vi han med på tur, han fikk sitte på kjelken, var sint og hylte hele veien fordi han ville være inne. Om han ikke får nugatti i ukedagene ( noe han ikke får) er det fullstendig krise, om han ikke får to yoghurter osv. Alt vi gjør er gale og når han snakker så bruker han den intense sutrete stemmen hele tiden. Help me!
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 *sender sympati* Vi har blitt rammet av samme virus. Jeg kan ikke huske sist det forløp en formiddag med treåringen hjemme uten det konstante vrælet over at hun ikke får gjøre generell ugagn eller være slem med lillesøster. Får hun ikke ta lekene til lillesøster er det tredje verdenskrig. Får hun ikke spise frokost med beina opp og hue ned på stolen er det enda verre, og får hun ikke leke apekatt i hele leiligheten på en gang så kan hun like gjerne vekke naboene med flyalarm-gaulet sitt. ...og når hun så endelig holder fred med hylet, så kommer gjerne den andre av oss inn i rommet og da må hun ta serenaden en gang til i håp om å fiske sympati før vi får samsnakket oss om hva det NÅ er som ligger til grunn for sirenen... (det kan jo hende, en vakker dag, at pappa kommer inn i rommet og tror hun har slått seg når hun står og brøler)
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Gleder meg til lillemann kommer i denne alderen.... not... (han er 21 mnd nå)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Uff, akkurat som å høre om min 3åring. Han fylte tre i november og det var som om noen trykket på en bryter fra blid til sutrete. Vi sliter skikkelig for tiden med å holde tungen beint i munnen og gi konsekvenser. Jeg gir aldri etter og utfører alt jeg sier men likevel fortsetter han. Ja ja det går vel over og vi får bare stålsette oss Lykke til
lille je Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Har en som fylte tre i november jeg og. Han har vært hjemme med meg og babyen siden ei uke før jul, og nå begynner jeg å bli smårar... Det har vært for kaldt til å ta med babyen ut, så vi har vært mye inne. Og det sutres, trasses og skrikes KONSTANT! ALT er feil! Jeg skjønner jo at han kjeder seg av og til, men vi gjør mye artig da, leire, maling, tegner, leser, bygger, ser film..... BLIR GAL! En klassiker er at han skifter mening om hva slags pålegg han skal ha AKKURAT når jeg har smurt på skiva.... Barnehage på mandag... JEJE:)
Pellepan07 Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Åh neii! Ikke si at dette er typisk for 3-åringer, please??Jeg har en gutt på2 år 4 mnd som har vært akkurat sånn en god stund allerede!He drives me crazy!!Håpet det var noe som ville gå over sånn ca 3-års alder! Her er vi også hjemme pga juleferie, har baby 4mnd itillegg og jeg er helt utslitt innen pappan kommer hjem fra arbeid nå om dagen.Nesten sånn at jeg bare har lyst til å sette meg ned og gråte. 2 åringen roper og hyler, sutrete stemme, slår seg vrang helt uten grunn, osv. Tenkte først han plutselig var blitt sjalu på lillesøster, men selv om hun ikke er i nærhet engang holder han på slik..stakkars lillejenta får nesten ingen oppmerksomhet eller kos om dagen så lenge storebror herjer på slik. I tillegg er han veldig urolig om natta, våkner plutselig opp ca 01 og roper og gråter helt til vi lar ham sove hos oss(og sove, da mener jeg at han blir liggende omtrent oppå meg, og jeg har ca 3 amminger om natten på minstejenta itillegg). Han sover ingenting på dagtid, legges ca halv7 om kvelden, og vi har forsøkt å overse hyling nattestid uten hell. Huff, ikke mening å være sytete, han er en godgutt også, men blir så utrolig sliten av trassingen..kanskje min gutt blir "bedre" innen 3 år...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå