*´¨`*to nydelige jenter*´¨`* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Er det noen som ha opplevd å begynne å blø etter sex? Jeg og mannen min dristet oss til sex i stad(etter tre månder i sølibat), og da jeg gikk for å vaske meg litt, så så jeg at jeg blør litt... Mener at jeg har lest at dette er helt normalt men jeg blir jo litt bekymret da..! Hva skal jeg gjøre? Ringe føden? Har ikke noe vondt bortsett fra noen kynnere! Jeg er 38 uker på vei. Takker for svar:)
b77h Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 jeg er våken, men ikke beste til å svare, hehe - her i gården har vi ikke hatt sex på lenge, lenge, lenge... men har hørt at det er vanlig det kan sprekke noen blodkar, uten at det er farlig. veldig mye blod i livmoren nå. Og du er jo også så langt i svangerskapet at om fødselen skulle starte, så er det jo ikke farlig. Vi har også tenkt å prøve oss om noen uker ;-) føler meg snart som jomfru, hehe... Om det bare blør litt tror jeg jeg ville sett det an til i morgen. Men fortsetter det og du bekymrer deg, så er det bedre med en telefon for mye ;-)
*´¨`*to nydelige jenter*´¨`* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Takk for svar:) Jeg har også hørt at det er mye blod i livmoren nå, så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret, men med en gang så blir man jo litt bekymret alikevell.! Også tenkte jeg det at siden det er så lenge siden sist vi hadde sex, så kunne det også ha noe med saken å gjøre...ble litt "hardt" kan du si:) Hehe.. Da ser jeg det ann til imorgen tror jeg, har ikke noe vondt, og kjenner bra med liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå