Gå til innhold

Hva liker du best ved ditt eget utseende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyden, er 175, hatet det før men nå liker jeg å være høy og elegant:) hehe. Ellers er det jo kjekt med lange ben og fine legger:) har også tykt fint hår, skal ikke klage på det.

Skrevet

Håret.... Det er stort, langt, krøllete og blankt.. Det er som en del av ansiktet mitt.

Skrevet

Ansiktet mitt! :) Store øyne, søt nese, fyldig munn og bestemt hake.. Resten av kroppen står dessverre ikke i forhold til ansiktet..

Skrevet

Hele min vakre, veldreide kropp. Alle menn jeg møter, liker den også. Jeg er rett og slett smellvakker.

Skrevet

Den bedårende kyssemunnen, de fantastiske øynene, i det hele tatt at jeg er så utrolig SØT, ikke å forglemme den perfekte kroppen min. Har sikkert den best trente kroppen i Skandinavia for min alder. Hun Anna Anka kan bare gå og legge seg.

Skrevet

Synes synd på dere som er så lite pene at dere bare liker rompa og nesa deres. Hilsen anonym 00.28

Skrevet

Den deilige baken min- den er som en fersken- stam, søt og saftig

Skrevet

Jeg er kanskje den eneste som er araber her inne.. Jeg har store brune øyene, svart langt hår, Er 170 og veier 55 kg.

Var på klubb en gang og alle guttene skulle spise meg opp :))

Skrevet

hun er bare tynn og senete. Ser anorektisk ut noe hun sikker også er.

Skrevet

Er baken din saftig? Hva er det som renner ut derfra da?

Skrevet

Jeg er egentlig fornøyd med alt jeg. Om jeg skulle pirke på noe så ville jeg hatt en litt smalere nese og litt fastere bryster for å si det sånn:) Så vil jeg legge på meg 5 kilo.

Skrevet

Må si du var ei flott jente da studentmamma, så på profilen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...