Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 og den er så stygg. Han er kjempestolt og mener ingen andre i byen vår har den. Jeg klarer ikke å si at jeg ikke liker den, den ligner litt på en Harley Davidson utgave av en barnevogn- det er faktist pels på den. Er så lei meg....føler at han ikke forstår meg i det hele tatt når han kjøper denne vognen til oss. Resten av familien synes den er kjempe tøff. Er jeg utakknemlig?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Mulig å få se dette vidunderet eller?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Bytt den! Du er ikke utakknemlig! Etter min oppfatning er det viktig med en pen vogn for å nyte trilleturene;)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Fikk litt vondt av mannen din jeg.. Han har sikkert gjort sitt beste for å overraske deg. Og hvorfor skal du bestemme hvordan vogn dere skal ha, og ikke han?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Ja, jeg vil faktisk si at du er utakknemlig... Ikke vondt ment da.. Men hvor ofte er det egentlig at mannfolk viser interesse for noe slikt? syntes egentlig den hørtes litt tøff ut jeg.. men du kan jo skaffe ei annen vogn i tillegg.. hadde det vært min som faktisk hadde vist interesse for div babyting hadde jeg blitt kjempeglad!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Ta mot til deg og si du ikke liker den. Du trenger ikke drite ut mannen din, bare legg vekt på at man har forskjellig smak, og at dette med vogn er en liten jentedille... og så bytter du den! ellers kan du komme til å angre, og irritere deg over mannen din hver gang du er ute og triller... du må ta ansvar for sånt selv... Mannen din prøvde bare å være grei og flink, og forstår nok ikke helt dette:-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Hmmm, kanskje, men jeg forstår deg. Akkurat vogn er en spesiell ting, man vil ikke gå og trille en vogn man ikke liker, det er veldig rart hvor viktig det er. Første vogna vi skulle kjøpe, da var vi dypt uenige. Mannen min ville absolutt kjøpe en dyr, diger svart vogn som minnet meg om en kiste. Til slutt måtte jeg fortelle han at den lignet på en likvogn, og da ga han seg. Værre for deg, siden han allerede ha kjøpt den. Tror du er nødt til å være ærlig, og gi han valget om dere kan bytte den, evt kjøpe en vogn til. Et alternativ kan være å bruke denne vognen en liten stund, og så selge den videre og kjøpe en ny. Kanskje ingen gode råd, men jeg forstår deg!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Jeg må le litt av han altså Det er fint å være involvert og å ta avgjørelser om barna på egen hånd. Klapp ham på ryggen, mange fedre gjør ikke det før barna går på skolen. MEN han burde jo skjønne at mammaen har lyst til å være med å velge vognen? Hvis det hadde vært min mann ville jeg nok ha sagt at jeg synes det er litt sårende at jeg liksom ikke skal få være med på å plukke ut vogna til barnet mitt og at denne må returneres slik at dere kan velge vogn sammen. Men da må du være påpasselig med dine innkjøp slik at du ikke plukker ut store ting uten å ha diskutert det med ham, ellers kommer denne vognepisoden tilbake og biter deg i ræva:) og husk at ingen menn forstår dama/kona før de har beskrevet med ord hva de vil. De er ikke gode på hint i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 HI, nå har jeg til og med søkt på "barnevogn-pels". Kan vi ikke få et hint om hvilken vogn dette er da? Har så lyst til å se den jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 tenker det er en tako vogn.. sjekk babydreams.no....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Er det denne? http://www.babydreams.no/?page=1219&action=viewEntry&productId=301
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Blir kvalm når jeg ser den, den er kjøpt brukt. noen som skifter mening om at jeg burde være takknemlig om at mannen bryr seg? HI
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #15 Skrevet 29. desember 2009 Jeg mener fortsatt at det er fint at mannen inntereserer seg og involverer seg uten å ha blitt bedt om det. Men så store innkjøp gjør man i fellesskap! Det gjør vi hvertfall i vår familie. Jeg synes forresten vogna var fin jeg:) legg den ut på finn.no siden dere ikke får returnert brukt og velg en sammen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 ja......huff litt dårlig samvittighet nå HI
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Tuller du? Er det denne? Jeg så faktisk for meg sort skinn, leopardpels og nagler jeg... Men denne var jo mye verre!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Herregud for en harry vogn... *fniis*
Lilleleen Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Hadde den kommet uten pels, så hadde den sett fin ut ) Snakk med mannen din om det du. På en pen måte. Det er jo fint at han tar insiativ, men noe så stort burde begge være enige om. For du kan ikke ta av pelsen??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #20 Skrevet 29. desember 2009 Å fytti rakkern for en stygg vogn!!! Vær ærlig med han, det er DU som kommer til å trille den mest uansett. Tror du at du gidder og tar deg tild til å stelle pent med pelsen? det kommer til å bli så skittent og ikke minst vått i regn/vinterføre. Hva har dere i forholdet hvis du ikke kan være ærlig?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #21 Skrevet 29. desember 2009 hihi, stakkars deg. Skjønner deg så godt. Hadde mannen min gjort noe sånt, hadde jeg dødd, og bare gått trilleturer i mørke. Ser ut som en skikkelig cowboy-vogn. Men så var han jo søt også da, mannen din...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 Kjære vene, denne tråden er gammelt oppgulp. Kommer opp titt som tett med link til Babydreams... Tror noen der har denne ene vogna de vil selge, så da starter de en slik tråd. All publisitet er god publisitet tenker jeg... Hvis det ikke er tull, ja da MÅ du kommer deg ut av denne Harry familien, HI!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #23 Skrevet 29. desember 2009 Dagens tulleinnlegg! Garantert!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #24 Skrevet 29. desember 2009 HI, jeg tror kanskje jeg har funnet utveien. Jeg googlet Tako City Voyager og da fant jeg denne nettsiden: http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rapex/create_rapex.cfm?rx_id=130 Her står det: Category: Children's equipment Product: Pushchair Brand: Tako City Voyager Type/number of model: Unknown Description: The spring-loaded pushchair with an adjustment of a suspension, an reversible adjustable handle, basket, inflatable wheels Country of origin: Poland njuries and chemical This product poses a risk of injuries because: - it has sharp edges and openings in the access zone where the fingers and a foot of a child could be entrapped; - the locking device for the folding mechanism is insufficient; - the instructions for use are missing. The product does not comply with the relevant standard EN 1888. In addition, this product poses a chemical risk because it contains an excessive amount of diethylhexylphthalate (DEHP) – 28,6% percentage by weight – prohibited by Chemicals Restrictions Directive 76/769/EEC. Voluntary corrective actions taken by the distributor Finn ut når vognen er kjøpt, ettersom den er brukt så kan den jo faktisk være laget i 2007 og da kan den faktisk være farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå