Gå til innhold

Jeg skal på date på lørdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har man på seg?? :D

Har ikke vært på date på 8 år.. vært 3 år alene..Kjenner jeg ble litt nervøs ja..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!:-) Kjenner jeg misunner deg litt altså.. he he... Mange år siden jeg var på date også, så jeg ville bare gratulere! Du må ikke høre på mine klesråd:-)

Men, hva skal dere da? Det kan jo gi noen hint..

Skrevet

Tusen takk! =)

Tror vi bare skal ut å spise..Kanskje bowling eller noe etterpå..

Gleder meg veldig nå, er på tide å komme seg ut litt! ;)

Skrevet

23.29 her igjen...

Jeg datet sist for 4-5 år siden... Man er jo forskjellig, men jeg pleide alltid å ha på meg bukser altså... hvis vi skulle sånne enkle ting.. bowle, spise på uformelle spisesteder osv.

Jeg hadde enten på meg et fint par jeans og en kul jakke/genser/tunika e.l... sånn litt pyntet, men likevel casual... Eller så hadde jeg svart bukse (evt tights kan jo være aktuelt nå) med lang genser/tunika e.l.

men, igjen.. du bør egentlig ikke høre på mine klesråd, ble bare oppglødd her.. he he

Hva tenker du å ha på deg da? Hva står det mellom f.eks?:-)

Skrevet

Jeg er en typisk kjolejente, så hadde helt sikkert gått for en tøff kjole og noen stilige støvletter;-)

Ellers er jeans, støvletter og en sexy topp alltid en slager! Fine smykker og øredobber, og gjerne en cardigan slengt utenpå i tilfelle det er veldig kaldt.

Lykke til, det høres kjempespennende ut:-D

Skrevet

Jeg har dilla på tights med knestrømper om dagen=) og støvletter.

Har litt forskjellig, men ville kanskje tatt noen som går helt til knærene? eller litt under hvis jeg vil at sokkene skal syntes over.

Bruker mye topper med strikkejakker over, eller skjorter med strikkejakke over. bruker også en del korte jakker/skinnjakke over en topp. Toppene er alltid litt lange da jeg bruker tihts under.

Ellers bruker jeg også olatights, "skinn tights" alt etter som hva jeg skal.

Store smykker, diamanter/strass klokke og ringer.

Skrevet

Det høres ut som du har garderoben i orden:-) Bare husk på at det er meldt KALDT! tights med knestrømper i ull er jo supert da, og tjukke gensere over skjorter passer jo bedre enn kjole osv..

synes det høres ut som du har det meste på stell jeg! Da gjelder det bare å vaske håret, nappe øyebryn eller whatever du gjør for å bli fin.. he he...

Skrevet

Mange fine tips her! :) Takk jenter!

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal ha på, så lurer på om jeg skal invistere i noe nytt! (er nok på tide det også...hihih)

Da blir det shopping i morgen, er vel mye fint på salg nå også! :))

Hi

Skrevet

Hi her, og jeg har ikke garderoben i orden..! ;)

Jeg må på shpping tror jeg! Tror det blir en tøff jeans, med en stilig topp til! ;)

Skrevet

Masse bra jeans på gina tricot nå !

Skrevet

Ikke gå i tunika. vis frem formene dine. Jeg elsker tunika, men var nylig på et julebord hvor 90% av gutta ikke likte det, mente det skjuler alt for mye. Jeg ville valgt en enkle kjole,evt skjørt. Litt pyntet og vise fram hva du har å tilby!

go for it og lykke til!

Skrevet

Ikke pynt deg altfor mye.. Er bare på tv de har så voldsomt flotte kjoler på date.. Dessuten; det er kaldt OG det er visstnok en sannsynlighet for at dere skal feks bowle etterpå.. Lite praktisk med kjole da.. Og BOWLINGSKO! usexy;) hehee..

Ser for meg en svart bukse og en fin skjorte/topp med litt smykker jeg:) Og dropp kjempe utringning!:) Men en topp med 0.5-1 cm kløft er mye mer sexy, og du fremstår ikke som billig i det hele tatt. Ellers må du tenke på at hvis dette klaffer så vil nok det være greit for begge om du ikke er så mye mer annerledes på daten i forhold til hvordan du er til vanlig, både utseendemessig og oppførsel.

Smil masse, og kos deg!! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...