Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20322820&sid=xz3cab0dmdO582291
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Helt greit, hverken mer eller mindre
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Helt greit. Likte ikke kjøkkenet da
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Helt greit, men en vanvittig pris
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Begynner å lure på om det er selger som legger ut annonsen hele tiden ? Denne har ligget her sikkert 2 ganger før......
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Kjedelig, stygg farge på huset, stygt kjøkken, overpriset, kjip badinnredning.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Nei takk! alle lister må males, plater i tak,vegg til vegg teppe på gulv, stygt bad og ikke så fint kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Fint hus,,., Litt småtteri jeg ville fikset. Likte ikke kjøkkenet,. Men det var dyrt for et rekkehus.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 La det ut på ny fordi eg ikkje fekk respons. Er ikkje selgar. Prisen er rimelig til å være i Førde. Her er dyyyyyrt. Liker heller ikkje kjøkkenet, men liker godt planløysinga, med unntak av at ein må gå gjennom gangen for å komme fra kjøkken til stue.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Begynte også å lure på om det var selger.. Hvorfor klarer ikke deg og evt. mannen din å ta denne avgjørelsen på egenhånd? Dere har vel sikkert vært og sett også. Hva er så viktig med andres meninger her inne at man legger ut linken gang på gang når man ikke får respons? Bare lurer.. Det er jo dere som skal bo der!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Har ikkje vært og sett. Vi er veldig ambivalente til om vi vil flytte, men har lyst til å bytte til den skulekrinsen som er der dette huset ligg. Må vel være lov å legge ut på ny når man ikkje får svar? Er jo bare å la være å svare for dei som ikkje vil!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Et helt greit hus, verken mer eller mindre. Personlig hater jeg de fleste rekkehus, bo tett på andre, i klin like kjedelige hus. Men for de fleste er det vel bomiljøet med barn som er attraktivt. Det må være fantastisk å vokse opp sammen med mange andre barn "i gata". Lykke til meg avgjørelsen
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Ja klart.. Bare lurer på hvorfor det er så viktig å få ukjente personers mening om hvor dere evt. skal bo. Dra å se, bilder kan ljuge!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Vil ha andre si meining fordi eg er så usikker på kva eg egentlig vil. Ser som sagt ikkje for meg å flytte fra huset vi bur i no (som er kjempefint), men vil veldig gjerne bu i det området der dette huset ligg pga skule og miljø ellers. Lite til salgs der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå