Gå til innhold

Kva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, hverken mer eller mindre

Skrevet

Helt greit. Likte ikke kjøkkenet da

Skrevet

Helt greit, men en vanvittig pris

Skrevet

Begynner å lure på om det er selger som legger ut annonsen hele tiden ? Denne har ligget her sikkert 2 ganger før......

Skrevet

Kjedelig, stygg farge på huset, stygt kjøkken, overpriset, kjip badinnredning.

Skrevet

Nei takk!

alle lister må males, plater i tak,vegg til vegg teppe på gulv, stygt bad og ikke så fint kjøkken.

Skrevet

Fint hus,,., Litt småtteri jeg ville fikset. Likte ikke kjøkkenet,.

Men det var dyrt for et rekkehus.

Skrevet

La det ut på ny fordi eg ikkje fekk respons. Er ikkje selgar. Prisen er rimelig til å være i Førde. Her er dyyyyyrt.

Liker heller ikkje kjøkkenet, men liker godt planløysinga, med unntak av at ein må gå gjennom gangen for å komme fra kjøkken til stue.

Skrevet

Begynte også å lure på om det var selger..

Hvorfor klarer ikke deg og evt. mannen din å ta denne avgjørelsen på egenhånd? Dere har vel sikkert vært og sett også.

Hva er så viktig med andres meninger her inne at man legger ut linken gang på gang når man ikke får respons?

Bare lurer.. Det er jo dere som skal bo der!

Skrevet

Har ikkje vært og sett. Vi er veldig ambivalente til om vi vil flytte, men har lyst til å bytte til den skulekrinsen som er der dette huset ligg.

Må vel være lov å legge ut på ny når man ikkje får svar? Er jo bare å la være å svare for dei som ikkje vil!

Skrevet

Et helt greit hus, verken mer eller mindre.

Personlig hater jeg de fleste rekkehus, bo tett på andre, i klin like kjedelige hus. Men for de fleste er det vel bomiljøet med barn som er attraktivt. Det må være fantastisk å vokse opp sammen med mange andre barn "i gata".

Lykke til meg avgjørelsen :)

Skrevet

Ja klart.. Bare lurer på hvorfor det er så viktig å få ukjente personers mening om hvor dere evt. skal bo.

Dra å se, bilder kan ljuge!

Skrevet

Vil ha andre si meining fordi eg er så usikker på kva eg egentlig vil. Ser som sagt ikkje for meg å flytte fra huset vi bur i no (som er kjempefint), men vil veldig gjerne bu i det området der dette huset ligg pga skule og miljø ellers. Lite til salgs der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...