Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hvordan er dagene deres? Merker dere at sengeleiet begynner å tære på kroppen? Dere som har sengeleie hjemme, setter dere blodforynnende på dere selv eller kommer det pleiere hjem til dere?
cabana Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Har lagt sammenhengende i 5 uker nå,og kjenner det godt i kroppen ..Musklene er stive og føler meg helt gele når jeg skal på bad/i dusjen,huda på ryggen er øm og jeg føler meg elendig.. blir vel liggende til uke 32-34 da legene mente at det beste da ville være at jeg var litt i bevegelse,de ville ikke at jeg skulle bli så svak under fødsel og etter.. Legen lærte samboer å sette sprøyter,så det blir han som stikker meg...iiiik...og jeg som har angst for sprøyter.. Prøver å se på dette som en Husmor_ferie og en rugemaskin Har lært meg å strikke i ligge tia,ikke at resultatet er til å skryte av akkurat da men.. er noe å gjøre.. koselig at det blir spurt etter oss..hyggelig.. )
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer med 5 ukers sengeleie:-) Er selv i min tredje og kjenner jeg begynner å bli rimelig gretten, hehe.. Får liksom ikke ut overskuddsenergien og det sliter. Er fortsatt på sykehuset, men håper på å komme hjem snart! Fikk tempurmadrass med en gang jeg ble lagt inn, så den har heldigvis avlastet kroppen veldig bra, men kjenner igjen gelefølelsen når jeg dusjer. Blir veldig fort svimmel! Hehe.. ikke værst at du får samboer til å sette sprøytene ;-) Det var en lur ide ang. det med strikking. Har faktisk garn, mønster og stikkepinner hjemme (hadde tenkt å lære meg det for en stund siden), så det er jo bare å finne fram det igjen. Kanskje jeg får ut litt energi på å være litt kreativ :-) Høres veldig lurt ut at man blir litt aktiv igjen før fødsel, så man ikke er helt på bakbeina når den setter igang (og ikke minst tiden etterpå, hehe). Ønsker deg en god nyttårsfeiring og fortsatt god ruging :-))
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Har ligget 21 uker nå, så ja nå begynner jeg å kjenne det på kroppen Får tusle litt, dusje annenhver dag osv så jeg trenger ikke blodfortynnende foreløpig hvertfall. Har også lært meg å strikke Og kafeen min på facebook er meget veldrevet Hehehe. Håper alt er bra med dere også! Kos dere med tanken på at vi snart er ferdige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå