Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har en stor, hvit/mørk blå, silvercross stående, som jeg vurderer å selge. Man får kjøpt denne modellen ny, men denne er orginal og aldeles nydelig! Det er store hjul bak og litt mindre forran, men større hjul enn de nye i butikken. Denne har en fin "sløyfe" på siden. Lekker! Min mann vil ikke selge den, men dukker den rette opp så blir den solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå