Lisapisa Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Gutten min på snart 9 har begynt å bli nokså frekk i kjeften. Dette har særlig kommet etter at han har møtt min nye kjæreste. Faren døde i mai, og han er sikkert sint på meg fordi jeg har fått meg ny kjæreste. Han svarer frekt, mange banneord og kommer med frekke og stygge utsagn fra tid til annen. Her om dagen sa han; Do you think about me when he fucks you?. Dette er fra en sang, kjærlighetssang vel og merke, men det er jo ikke okei å si sånne ting? Noen tips for å få han til å skjerpe seg?
blond Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Vet han hva han sa? Har dere snakket sammen om at du har fått kjæreste og hva det betyr for han og deg? Kan hende sønnen din er redd for at noen skal forsøke å erstatte faren eller ta deg fra han. Jeg tror det er viktig at dere bruker mye tid sammen slik at han kjenner at du er glad i han og ikke skal dø fra han (faren gjorde det så da kan vel du og dø?), det vil også gi han muligheter for å åpne seg for deg. Jeg tror det er viktigere å bruke tid sammen enn å sette seg ned å ta Den Store Samtalen. Har han gått i sorggruppe? Har dere lest bøker om å miste noen man er glad i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå