Gå til innhold

Er det mulig å kjenne liv i uke 12????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er tredjegangsfødende, og er helt sikker på at jeg allerede nå kjenner liv enda jeg bare er i ca uke 12.. Merker det spesielt når jeg legger meg på den ene siden, eller blir sittende veldig rett opp og ned.

Nå skal det også nevnes at jeg pga uregelmessig mens er veldig usikker på terminen. Har begynt å lure på om jeg kan være kommet lenger enn jeg først trodde.

Lurer litt på om jeg skal forsøke å bestille time for en privat UL.

Har fått time til den ordinære UL når jeg er i uke 20, etter ca mensdatoen som legen satte opp.... Den timen kan jo vise seg å være litt sein!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men synes det er en skremmende tanke, siden det er lov å ta abort fram til uke 12.

Skrevet

sies de som har født før kan kjenne liv tidlig..

jeg er førstegangs og er i uke 14 og kjent noe (tror jeg da) i uke 13...

er som en bobble sprekker,varer bare 1-2sek..har kjent det om morran når ennå ligger i senga,kjenner det bare 1-2 ganger så er det over da kan det gå flere dager til neste gang

Skrevet

Jeg er gravid me nr to, og er 11+3 på vei. Jeg kjenner liv når jeg har lagt meg for kvelden, når jeg ligger på mage! :)

Skrevet

Ja jeg kjente liv i uke 11-12...

Skrevet

jeg venter nr 7 å kjennte liv i uke 12 helt klart.....bobbler som sprakk helt nydelig følelse kan man si :) jeg er nå straks fullgått 15 uker å nyter hver lille bevegelse i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...