lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har en gutt som har våknet mye om natta i over 1 mnd nå. merka etterhvert at han holdt på å få en gjeksel, han er 15 mnd. Nå kjenner jeg at han får ihvertfall 3 gjeksler samtidig... Han er ikke grinete på dagen, men våkner kjempeofte helt fra han legger seg og hele natta. Sovner oftest fort igjen, men våkner etter en liten time, og sånn holder han på... Hvor lang tid er det normalt å ha vondt i forbindelse med tenner da? Trodde ikke det skulle vare i 1,5 mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Vet ikke, håper det ikke er så lenge... i en bok jeg har står det alt fra noen dager til måned. Vi sliter med det samme tror vi. Jenta har to veldig hvite flekker i hoggtannposisjon i overkjeven og har vært et lite våkent troll i hele jula (om natta).
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 slitsomt ( jeg klikker snart av å aldri få sove, seriøst, griner for ingenting og er helt fjern. har vært et par slitsomme mnd med eksamen osv, og dette gjør ikke ting bedre!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Ja, det er klart. Vi kjenner på de samme følelsene her. Hver gang man tror man skal få litt søvn, så våkner jo ungen... Natt til julaften + natt til andre dag sov vi en time. Og ellers har vi "kost oss" med hele 3 timer per natt.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Disse tannplagene kan holde på lenge har vi erfart:( Det som fungerer best på minstejenta her er en stikkpille og en flaske mme da roer hun seg. Ellers kan hun sutre og grine hele natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå