Gå til innhold

Hva er høy feber?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Babyen min på 4,5 mnd har feber..Hva er høy feber på et så lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men altså, det er jo tilstanden som avgjør,

Skrevet

38 er feber,men ikke høy feber. Jeg syns når tempen er over 39.5 at den begynner å bli høy. Men du må se an almentilstanden på barnet. Noen er slappe ved 38,mens andre tåler 39 å oppåver før de blir slappe.

Skrevet

Eg meiner å huske (utan at eg finn referanser her og no) at babyar under 6 mnd ikkje bør ha noko særleg med feber før ein kontaktar lege, eldre barn tåler (høg) feber bra.

 

I følge www.barnelegene.no blir barnet rekna som subfebrilt ved temperaturar mellom 37,5 og 38 grader, og høgfebrilt ved temperaturar over 40 grader.

 

Men som fox`y seier så taklar alle feber ulikt, så ein kan springe rundt med 39,5, ein annan ligg strak ut ved 38,0.

 

Eg ville uansett ikkje latt ein baby på 4-5 mnd gå i mange dagar med feber (sjølv om den er lav) før eg kontakta lege. Hadde gjerne tatt ein telefon til legekontoret i morgon og berre spurt om eg skulle gjere noko med det, eller sjå det an.

 

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...