gordingoingslim Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Babyen min på 4,5 mnd har feber..Hva er høy feber på et så lite barn?
Janusina Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 men altså, det er jo tilstanden som avgjør,
fox`y Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 38 er feber,men ikke høy feber. Jeg syns når tempen er over 39.5 at den begynner å bli høy. Men du må se an almentilstanden på barnet. Noen er slappe ved 38,mens andre tåler 39 å oppåver før de blir slappe.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Eg meiner å huske (utan at eg finn referanser her og no) at babyar under 6 mnd ikkje bør ha noko særleg med feber før ein kontaktar lege, eldre barn tåler (høg) feber bra. I følge www.barnelegene.no blir barnet rekna som subfebrilt ved temperaturar mellom 37,5 og 38 grader, og høgfebrilt ved temperaturar over 40 grader. Men som fox`y seier så taklar alle feber ulikt, så ein kan springe rundt med 39,5, ein annan ligg strak ut ved 38,0. Eg ville uansett ikkje latt ein baby på 4-5 mnd gå i mange dagar med feber (sjølv om den er lav) før eg kontakta lege. Hadde gjerne tatt ein telefon til legekontoret i morgon og berre spurt om eg skulle gjere noko med det, eller sjå det an. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå