Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg vet faen ikke hvordan jeg skal få han til å slutte med bleie og smukk. kan noen her hjelper meg.?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Først og fremst; bleie kommer når han begynner å vise interesse. Og ikke slutt med begge ting samtidig!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Og selv om barnet bruker smokk og bleie gjør det ikke ungen til drittunge. Slutt å bann...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Huff, stakkars barn. Blir kalt for drittunge, fordi du ikke klarer å hjelpe han til å slutte med smukk og bleie. Ja, ja. Enkelte mennesker........
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Vet ikke om dette er et tulleinnlegg eller ikke. Men jeg velger å se på det som en mor som er oppgitt og sliten og trenger hjelp.. enig med de ovenfor, det går ikke ant å slutte med begge samtidig. Selv har min sønn på 2,5 akkurat sluttet med smokk, har gått litt over en uke uten. Jeg trodde det skulle bli et sant helvette, for å si det stygt... men det gikk utrolig bra! Han har lenge kun brukt nattsmokk, og nå syns vi det var på tide at han slutta helt, i og med at han får ei lillesøster om 3 mnd, så hadde det nok ikke gjort saken noe bedre om han så at hun fikk smokk og ikke han. Klipte rett og slett av en del av tuppen på smokken og la den tydlig så han kunne se den en kveld han skulle legge seg.. han sa "sutta ødelagt", så var det i orden! Ikke har han skreket pga den eller spurt etter den. Er rett og slett veldig overraska over at det gikk så utrolig bra! Det med bleieslutt blir nok litt verre.. han liker ikke verken sitte på potte eller do (vi har doring) og ikke liker han å gå uten bleie.. f.eks i truse uten bleie. Men vi gir oss ikke, det blir nok bedre til våren og sommeren. Du må ikke gi opp, men det kommer jo litt ann på gammel ungen din er. Etter min erfaring er det lettere å slutte med smokk så med bleie. Jeg tror bleiekuttet trenger litt tid, men det varierer nok fra unge til unge.. prøv deg fram, du greier det du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå