Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Vi har tenkt oss en tur til syden nå i januar mest sannsynlig da er gutten vår akkurat 5 mnd.. Jeg syntes det må være en fin alder å ha de med på, for de trenger kun melk ( slippe matforgiftning) og de trenger kun et fang å kose seg med på flyet evt en arm å sovne i =)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 min baby er 4mnd nå i januar og jeg har tenkt å reise til syden. tenker det er en perfekt tid siden jeg fullammer og hvis jeg legger henne fra meg blir hun ikke borte. ikke at jeg har tenkt til det da, men dere skjønner. hun stikker ikke av liksom. spurte helesesøster om dette og hun sa vi bare skulle dra og at babyen ikke trenger å få vann. er nok med mm.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Helt topp. "verre" når de er ett par år og ikke vil sitte i vogn..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Hehe" hvis jeg legger henne fra meg blir hun ikke borte" måtte bare le av den setningen, men skjønner hva du mener =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå