Gå til innhold

Hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag, (er 33+1) og hun ble bekymret over at SF-målet mitt bare var 26. Siden det ikke var mulig å få tidligere time hos ultralyd, så skal jeg ikke dit før 7.januar. ( har bare gått opp 1kg på over en mnd, men synes selv at magen har vokst som bare det:p )

Hun sa også at det kjentes ut som om at barnet hadde festet seg med hode ned, og da jeg sa at jeg kjenner et press nedover, så bekreftet det bare mistanken hennes.

Før jeg dro sa hun at hvis jeg fikk noen "uvanlige" kynnere, fant blod/slim i trusa o.l., så måtte jeg kontakte de tvert, for da var fødselen igang.

Hun sa også at hvis jeg kjente lite liv en dag, så måtte jeg også ringe med engang.

Hvis de tror jeg er moden snart, så hvorfor venter de til 7.januar med ultralyden??

Dere som er ca like langt som vei, hva er deres SF-mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare for å legge til..

Hun fant også sukker, protein og eggehvite i urinen. Har dette noe å si om jeg får en tidlig fødsel eller ikke?

Synes jordmoren oppførte seg litt "merkelig" idag, liksom det var noe hun ikke ville si.....

HI

Skrevet

Altså, det der med at om du kjenner lite liv, kynnere, blod og slim så skal du ringe føden, tror jeg er noe dem sier til alle..

Om de hadde trodd at du fødte de nærmeste dagene hadde du nok fått hasteul.

Skrevet

Hadde det vært alvorlig mistanke hadde du fått komme på føden med en gang. Det er alltid jormødre på vakt der.

Man finner ofte spor av protein (noen kaller det eggehvitestoff siden eggehvite er rent protein) og sukker uten at noe er galt, men da holder man er tett øye med BT og ødemer siden det KAN være et varsel for svangerskapsforgifting.

SF målet ditt er ikke horribelt lavt, bare litt under snittet. Flott at det bli fulgt opp:) Men nesten sikkert ikke noe farlig.

Det at hodet er festet trenger ikke å bety så mye. Jeg gikk med hodet festet i 6-7 uker. Ubehagelig, men ingenting startet før det skulle.

Advarslene du fikk, de fikk jeg og ved hver kontroll mot slutten:)

Tror dette går fint jeg. Lykke til med UL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...