Gå til innhold

Hva tenker du om navnet Diderik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha skrevet det slik: DIDRIK. Men da er det et herlig navn - hunden min heter det!

Skrevet

Vanskelig og rar måte å skrive det på - Didrik er bedre:-)

Skrevet

Einig med dei andre - dette var tungvindt.

 

Har aldri tenkt på navnet Didrik som spesielt pent, heller litt morsomt, men når eg no tenkar på det så er det litt søtt (utan at eg kunne valgt det til mitt barn uansett).

Skrevet

Hovedrollen i tysk krim fra 80 tallet.

Skrevet

Didrik ville jeg skrevet også...

Og jeg syntes ikke det er spesielt pent, jeg hadde en hamster som het det når jeg var liten. Den var albino... helt hvit og røde øyne...

Skrevet

Hadde du tenkt å uttale det Diderik? Det er i så fall et spesielt navn, som jeg kanskje ikke har hørt før. Enig med andre i at Didrik er fint.

Skrevet

Feil: Han het Derrick - følge med vettu:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...