Kongeørna Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Ville ha skrevet det slik: DIDRIK. Men da er det et herlig navn - hunden min heter det!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Vanskelig og rar måte å skrive det på - Didrik er bedre:-)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Einig med dei andre - dette var tungvindt. Har aldri tenkt på navnet Didrik som spesielt pent, heller litt morsomt, men når eg no tenkar på det så er det litt søtt (utan at eg kunne valgt det til mitt barn uansett).
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Hovedrollen i tysk krim fra 80 tallet.
M@msen Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Didrik ville jeg skrevet også... Og jeg syntes ikke det er spesielt pent, jeg hadde en hamster som het det når jeg var liten. Den var albino... helt hvit og røde øyne...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Hadde du tenkt å uttale det Diderik? Det er i så fall et spesielt navn, som jeg kanskje ikke har hørt før. Enig med andre i at Didrik er fint.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Feil: Han het Derrick - følge med vettu:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå