Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor hardt skal man falle på isen som gravid, før det er farilig? falt ute i sted på tur med hunden. datt på rumpa, har vondt i hele kroppen. er i uke 17..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sannsynligvis slappe helt av. Fosteret er fortsatt kjempelite, og ligger laaangt inni magen, godt beskyttet.

Jeg falt på ski når jeg var ca like langt i svangerskapet som du er nå, og jeg ble kastet av hesten i uke 33 (NEI, jeg burde ikke ha vært oppå hesten i det hele tatt, I know!!), og legen sa at baby lå veldig godt beskyttet selv så seint i svangerskapet.

Men om du er veldig bekymra bør du ta en tur til legen for å høre hjertelyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...