Snuppelura&Go`klompene Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Innser at jeg begynner å bli gammel *kremt*, og huden min trenger litt kamuflasje for å tåle dagens lys. Jeg ønsker meg en flytende foundation som dekker godt, men ikke ligger som sparkel på huden. Trenger å skjule litt porer og tynne linjer i panne og rundt øyne. Tips meg om din beste foundation! :-)
aomeg Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Coco Channel pro lumiere.Knall god,dekker,fukter uten å ligge som en maske på huden.
Sabii2 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Min favoritt er Maybelline dream satin liquid foundation. Den dekker kjempebra, er behagelig å ha på (verken for fet eller for tyntflytende) og den sitter lenge. Har prøvd en del dyre merker også, men har funnet ut at det dyreste tvert imot trenger å være det beste. kjøpte meg for en stund tilbake en foundation for 400kr på parfymeri, det var noe driit..! dekket nesten ingenting og ble skjoldete.. min erfaring da Dream satin anbefales på det sterkeste.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg anbefaler long lasting max factor sin flytende foundation!! Den har jeg brukt i iallefall 6år..og den har vært lenge på markedet:))
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Signerer mamman til Lillegullet<3 Den foundation er helt fantastisk! Og den er ikke særlig dyr heller!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Matis sin er den beste jeg har hatt!!!
Aliena Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 GloMinerals sin flytende er den beste jeg har prøvd.
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Glo minerals er helt overlegen! Dekker godt, gir en naturlig finish og massa glød! Den heter satin finish og finnes billig på strawberrynet.com Ca 170kr. Koster nesten 400kr i Norge.
fjollefrua Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Mary Kay sin, full coverage... er ikke så tykk, men dekker det meste. Er lett å smøre ut og veldig drøy i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå