Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 hvem er hun egentlig? Ser jo at hun er en utrolig nydelig jente, men hun er jo bare 14 og har utrolig mange besøkende på bloggen sin hver eneste dag. Er det fordi hun er så pen tro?
Gjest Tale30 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Det er i alle fall helt tragisk at det ikke er noen foreldre som griper inn. Nettvett er bra å lære barna sine.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Tror Voe har veldig oppegående foreldre jeg. Hun er poppis i bloggverden og ja det har nok mye med utseende hennes å gjøre i tillegg til at hun er sympatisk:)
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Har faktisk fulgt bloggen hennes en liten stund og ser ikke helt hva galt hun gjør? Hun er faktisk en meget engasjert ung kvinne, er med i blant annet unge røde kors o.l. Hun er jo også fotomodell ved siden av skolen.. Nettvett er fint, men jeg tror mange ungdommer gjør mye verre ting enn denne unge dama på nettet... Hvorfor så mange følger bloggen hennes? Tja, hun appellerer ihvertfall til unge mennesker som henne selv, hun er selvsagt pen, vellykkt o.l. men hvis dere sjekker de andre bloggene som ligger høyt på blogg. no er det mest unge, pene blondiner som blogger om mote, make up o.l.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Foreldrene hennes leser absolutt alle kommentarene hun får, og tar seg av alle avtaler og annonser på bloggen. De godkjenner også alle innleggene hennes, så tror de har greit med kontroll på hva som legges ut Det er verre med diverse andre blogger tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Det var en artikkel i en avis for ikke så lenge siden, kanskje det var Magasinet. Foreldrene var svært innvolvert. De hadde drøftet dette mye med jenta og kommet frem til regler som de alle kan leve med
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Greit å vite at det er under kontroll av foreldrene.. Hun tjener nok sikkert greit på den, og får sponset endel ser det ut til.. Hi
Gjest Tale30 Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Det er godt å høre at foreldrene er så tilstedeværende. Jeg synes likevel at det er alt for ungt å utlevere seg så mye som denne Voe gjør. Hun var jo bare år når hun begynte.
Gjest Tale30 Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har forresten også lest i denne bloggen, og har et kjempegodt inntrykk av henne. Hun er nydelig, har humor og virker smart. Det eneste jeg reagerer på er dette med at hun utleverer så mye på nett. Jeg hadde vært bekymret for at overgripere fulgte denne bloggen hvis jeg ar foreldre, for hun er en Lolita som kan trigge farlige ting hos feil menneske. Det er ikke vanskelig å finne henne hvis man vil.
Mellirs ♂ '10 Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Nå er det ikke akkurat så vanskelig å finne noen som helst lenger, med facebook, nettby og alt. Ikke noe særlig enklere å finne Voe enn noen andre en kan følge med på nettet. Hun har godt vett, og har vist det flere ganger i innleggene sine. Hun la for eksempel ikke ut bilde av minibankkortet sitt, men ett eksempel på hvordan det så ut, når hun hadde fått nytt. Ellers så er hun et utrolig godt forbilde for unge jenter, hun støttet for eksempel ikke brystkreftkampanjen ved å kjøpe en sløyfe, hun kjøpte TRE, og la ut ett stolt bilde av dette. Hun smiler og ler på nermest alle bildene hun legger ut, og ser rett og slett ut som en sunn og frisk jente. Hun viser at en må ikke lesse på med sminke, se inn i kamera med flørtende blikk og trutmunn for å bli kalt pen. Men derimot kan jeg lett komme på en blogg hvor foreldrene burde gripe inn, og det er bloggen til Heidi Alexandra Olsen (heidialexandraolsen.blogg.no). Makan til blondere blogg skal det letes lenge etter. (For eks; "Det kommer en ny istid, jeg er den eneste som har funnet ut dette, og det er MIN teori", eller; "Jeg har det like fælt som barn i Afrika når de ikke får mat, når jeg ikke får sminke."). Tenk når hun blir eldre og skal søke på jobb, arbeidsgiver søker på henne på google, og finner dette? Hun ødelegger MYE for seg selv! Og eneste grunnen til at hun ligger på 6. plass på blogg.no, er fordi folk besøker bloggen hennes for å le av henne, etter at hun har blitt ledd av på både radio, og andre blogger. Hun kan umulig ha noe god ordning med foreldrene sine om hva hun skal legge ut, slik som Voe har. Puh, dagens "utblåsning". Ble litt langt, men det måtte ut!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 jeg er egentlig ganske enig med deg Nimela Hi
Gjest Tale30 Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er helt enig i at man kan bli funnet rimelig lett gjennom alle slags foum osv, men når man blogger, er på radio og på tv med reklame for bloggen sin så stikker man seg ut i mengden. Det skal litt til at noen merker seg en profil på et nettforum sånn helt tilfeldig, selv om dette selvfølgelig kan skje. Jeg syns også at hun er et godt forbilde, men min datter hadde aldri fått tillatelse til å blogge på denne måten uansett pga risiko.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Har fulgt bloggen hennes lenge. Hun har fått mange modell oppdrag, radio, tv og sang oppdrag. Foreldrene godkjenner alt. Så de har oversikten på hva hun driver med. Ikke noe annerledes å være blogg "kjendis" enn vanlig kjendis vel?? man kan jo finne mye på nett om tone damli også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå