Venja Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hadde avtalt med naboen at de skulle ta inn posten vår da vi var borte. Mens vi var borte så har det snødd MYE og i dag kom vi hjem til nymåkt inngangsparti, deilig! Har veldig lyst å gi han noe som takk for at han tok seg bryet med å gjøre det. Hva kan vi finne på? Hva er en passende gave? Han er 18 år og utviklingshemmet.
Hufsla Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 hvilke interesser har han da? Til hvilken verdi tenkte du? Kan jo gi han penger, en cd, en film, kinobilletter,konfekt, spandere middag ute på han, spill til ett eller annet (ps, nds, etc) ... Jeg kjenner ikke så mange 18-åringer og vet ikke helt hva de ønsker seg "nå til dags"
Venja Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 Tenkte vel rundt en 100-lapp eller to. Har mer lyst å gi en ting fremfor penger. Kanskje en film ja. Er jo ikke som andre 18-åringer, er noe spesiell, men hyggelig på sin egen måte.
Hufsla Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 jeg skjønte at han ikke var det, men at han er utviklingshemmet sier jo ikke så mye om interessene hans. Hvis du ikke kjenner han så godt ville jeg ha spurt foreldrene om hva slags filmer han pleier å se, det kan jo være alt fra noddy og drømmehagen til science fiction, action og komedie. Enig i at det er moro å gi noe annet enn penger:-)
camilla^ Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 En film syns jeg høres hyggelig ut og kanskje litt godt. Men jeg ville nok forhørt meg med foreldrene om hva de mente, det er ikke sikkert han ser på film (selv om de fleste gjør det)
Venja Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2009 Vet at han liker å se på film, ellers så er han opptatt av biler. Spurte han litt ut i sommer om hva han likte å se på så har en viss peiling om hva han liker der. Kanskje lydbok og hadde vært noe....
Verbena Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 kanskje den siste gatebil filmen eller noe i den gata hadde vært noe?? siden han liker biler. http://www.gatebil.no/index.php?pageid=296 Masse kule bilfilmer der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå