Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med forslag på hvorfor jeg plutselig i kveld har blitt så veldig svimmel? Er ellers i ok form, men våget jo knapt å bevege meg rundt, siden toppetasjen kjører karusell...

Synes det er litt skummelt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, det høres ut som du har det jeg har...lavt blodtrykk...ikke farlig bare veldig ubehagelig ....og veldig vanlig blandt gravide:)

Skrevet

Er det noe som går over, eller er det sånn man må leve med resten av graviditeten? Er det ingenting man kan gjøre for å få det opp? Har jo hatt skolebokeksempel på blodtrykket hele veien.

Og du har helt rett, det er meget ubehagelig...

Skrevet

om det forblir slik hele graviditeten vet jeg ikke...jeg for min del føler meg litt bedre nå...men har ikke sjekket det siden sist, så aner jo ikke ...kanskje jeg bare er blitt vant til det hehe....

spurte legen min om det var noe jeg kunne gjøre og det var det ikke annet enn å drikke mye og ta det litt med ro ....passe på at man ikke blir for sulten...da ble det iallefall verre på meg

Skrevet

hehe ,han er glad i lakris han også ja :)

passer meg også perfekt siden jeg eeelsker lakris hihi

Skrevet

DA satser vi på at det hjelper, og må dra en tur til Oslo i nær framtid, til den derre freiabutikken for å få tak i lakrisen. Synes den er den beste i hele verden =D

Skrevet

Jeg bruker å spise litt mat når jeg blir sånn, det hjelper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...