Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hadde de planene med sambo ikveld, men han sku bort til en kamerat pga fotballkamp. Samme gjorde han om søndagen og. Sist jeg var borte en kveld uten mann og barn, var tidlig i sommer engang. Har jo noen venninner, men de er som regel opptatt med sitt på kveldene. Jeg sitter inne hver bidige kveld, ordner med datteren vår og legger henne. Kan ikke huske sist sambo badet eller la jenta vår. Merker at jeg blir mer og mer bitter på sambo, men aner ikke hvordan jeg skal si det til ham. Han må jo få lov til å finne på ting han og, jeg vet jo at jeg ikke kan kreve at han skal sitte her hver kveld med meg. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, blir koko snart...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor finner ikke du bare på ting, da?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Selv om det gjerne kommer "naturlig" at han som har lettest for å legge planer på kveldstid gjør akkurat det er det ingen selvfølge at det er sånn det skal være. Jeg synes virkelig at du kanskje bør ta en prat med venninnene dine og avtale en kveld i ny og ne som er DERES. Bare jentenes. Jeg ser heller ingen grunn til hvorfor ikke du kan dra ut og kose deg litt etter barn er lagt eller til og med før den tid, feks med litt shopping om det passer seg slik, kanskje time til massasje eller tilsvarende som er åpent på kveldstid? (det finnes i alle fall her jeg bor) Eller kanskje et morsomt kurs som er en kveld i uken? Dans? Trening? Mange ting man kan finne på, også uten at venninner trenger å ha fri:) Håper du finner noe som gjøre at også du kommer deg ut oftere!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Hva med å gjøre noe spennende med samboern. Kose hjemme, kle deg sexy, overask han så skal du se at han bare vil være med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå