Gå til innhold

Huff, er så ensom..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde de planene med sambo ikveld, men han sku bort til en kamerat pga fotballkamp. Samme gjorde han om søndagen og.

Sist jeg var borte en kveld uten mann og barn, var tidlig i sommer engang.

Har jo noen venninner, men de er som regel opptatt med sitt på kveldene.

Jeg sitter inne hver bidige kveld, ordner med datteren vår og legger henne. Kan ikke huske sist sambo badet eller la jenta vår.

Merker at jeg blir mer og mer bitter på sambo, men aner ikke hvordan jeg skal si det til ham. Han må jo få lov til å finne på ting han og, jeg vet jo at jeg ikke kan kreve at han skal sitte her hver kveld med meg. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, blir koko snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor finner ikke du bare på ting, da?

Skrevet

Selv om det gjerne kommer "naturlig" at han som har lettest for å legge planer på kveldstid gjør akkurat det er det ingen selvfølge at det er sånn det skal være.

Jeg synes virkelig at du kanskje bør ta en prat med venninnene dine og avtale en kveld i ny og ne som er DERES. Bare jentenes.

 

Jeg ser heller ingen grunn til hvorfor ikke du kan dra ut og kose deg litt etter barn er lagt eller til og med før den tid, feks med litt shopping om det passer seg slik, kanskje time til massasje eller tilsvarende som er åpent på kveldstid? (det finnes i alle fall her jeg bor)

Eller kanskje et morsomt kurs som er en kveld i uken? Dans? Trening?

Mange ting man kan finne på, også uten at venninner trenger å ha fri:)

 

Håper du finner noe som gjøre at også du kommer deg ut oftere!

Skrevet

Hva med å gjøre noe spennende med samboern. Kose hjemme, kle deg sexy, overask han så skal du se at han bare vil være med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...