Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Det blir tungt å puste, jeg sliter max med oppblåsthet! Hvis jeg spiser frokost, så er jeg mett hele dagen, å det kunn av 2 brødskiver og melk! :S På julaften, så klarte jeg ett lite fat med julemat, å dagen etterpå var jeg fremdeles stappemett!! Flere som har det sånn?? Magen er jo så stor at man skulle tro man var 7 mnd på vei...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 veldig oppblåst selv her... spes om kvelden,da kommer det... får heller ikke i meg så mye mat.. bare litt da og litt da
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Ja om kvelden er det værst... Er så ubehagelig....
Rose69 Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Føler meg også oppblåst og stinn om kvelden.Så j skal prøve å spise litt mindre så sent. Ellers spiser jeg ofte føler jeg...men blir FORT sulten igjen.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 jeg klare ikke å spise så mye, idag har jeg spist 2 brødskiver til frokost, å så spiste jeg litt chips nå ikveld, å jeg har vært så mett å så sprengfull i magen at jeg ikke får med ned...
snuppe<3mai10 Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Sliter med det samme. Har blitt litt bedre etter at jeg ble bevisst på å spise små måltider. Og så drikker jeg biola. Fryktelig ubehagelig å være så stappmett, og så varer det jo så lenge!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2009 Idag har jeg fått i meg noen nøtter og en banan... Vann må jeg drikke ellers blir jeg helt rar... Svimte nesten av på butikken, så jeg måtte ta den bananen.. Men nå er jeg mett igjen, å nå blir jeg ikke sulten på veldig lenge.... Jaja, sånn er det... Leste en plass på nettet at når man ikke er gravid så bruker magen 50 min på å fordøye maten, og når man er gravid bruker den 130 min... Så er ikke rar man er oppblåst om man spiser sånn man gjorde før man ble gravid... Jeg merker iallefall at jeg har trappa ned veldig mye på maten.. Syns ikke det er godt me brus, eller søtsaker i det hele tatt... Men sitronvann, det er godt det! ) Idag skal jeg prøve Wok med pastaskruer i gratinert form, det er godt, men meget meget mettende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå