ett til! Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 kjenne sut som om sønnen min kommer til å sparke seg ut av magen snart,det er faktisk utrolig ubehagelig!må presse han inn igjen fordi han presser ut føtter og rumpe og det som er av kroppsdeler. det blir ikke større plass av den grunn!!! tror han ønsker å komme ut snart gitt...jaja,vent enda 3 døgn så får du bare komme!
freia *overtid* Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Har det på samme måte her, sliter med å sitte foroverbøyd med ryggen, da får jeg ofte mange spark rett i ribbeina. Og jeg har ennå ni uker igjen og plassen der inne skal bli ganske mye trangere de siste ukene. Hvordan skal dette gå ;-))
HeidiL Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 he he ) har akkurat samme typen i magen her - bare motsatt kjønn ) til tider så må jeg forklare at det ikke er gjennom NAVLEN hun skal ut! he he... men jordmor sa at jeg skulle prise meg lykkelig, da, for det betyr visst at hun er sterk og vil klare seg flott når hun kommer ut ) men kan da vente noen døgn til - 38 uker i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå