Gå til innhold

herregud jeg blir provosert over myndighetene i Iran!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på vg nett at myndighetene i Iran legger skylden på opptøyene de har i landet sitt på vesten!av alle ting er det at folk i Iran er misfornøyde med sitt eget jernregime vestens feil! og hva blir vi i vesten da?jo,fiender av islam selvsagt.

herregud,fei for egen dør før dere idioter legger skylden på oss i vesten,det er da ikke vår feil at folk i Iran kan tenke for seg selv!!

ikke rart det er krig i verden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår du ikke dette??? Vi oppmuntrer jo folk i Iran til å tenke selv. Det er jo logisk at det da er vår skyld! De skulle ikke hatt TV og radio der, vet du. Da hadde det sikkert vært fredelig. Ikke skulle de kunne reise ut av landet heller, og ingen skulle kunne reise inn der fra utlandet.

hehe.. så på TV-nyhetene; "idiotiske engelskmenn....." haha... Ja, de vet å formulere seg, stormennene i Iran.....

Skrevet

Og dette slo deg først i dag ettersom Iran har skyldt på Vesten siden revolusjonen i 1979

Skrevet

var ikke født i 1979 og har egentlig ikke interessert meg så mye før jeg leste det i dag,så BEKLAGER at jeg ikke nevnet dette allerede for 30 år siden...

hilsen HI

Skrevet

Det er jo sånn verden er det er jo aldri sin egen feil uansett..

Klarer man ikke å stoppe for bilen foran så er det enten veien eller den andre sin feil. Har man glemt å ta med et skifte til barna så er det partneren sin feil osvosv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...