Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg brukt sidene i flere år, og føler rett og slett for en pause. For å få det skikkelig til må jeg slette brukerkontoen min, ellers blir det nok for fristende å logge seg på. Kan godt være jeg kommer innom her igjen senere, men det blir nok en god stund til i så fall. Siden jeg har vært her mye ville jeg egentlig bare gi beskjed, høres sikkert fryktelig innbilsk ut nå, men antar noen kommer til å lure på hvor det blir av meg, så nå vet dere det i så fall. Ikke noe galt med meg eller noen av mine, bare en lang, lang pause :-) *vinker farvel*
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hej då... Kos deg med familien
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Når min lille blir født om tre måneders tid, håper jeg også på å finne meg alternative fritidsaktiviteter, hehe. Ha det supert med alle dine fire søte små så lenge :-))
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Klem:) Godt nytt år da sånn på forskudd:)
PAVEEL Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Det synes jeg slettes ingenting om! Men jeg forstår.... Men jeg er helt i mot det!
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Jeg signerer Santa PAVEEL! Så utrolig trist Alva, kommer jo faktisk til å savne deg! Men jeg skjønner deg godt, kos deg masse med den nydelige familien din, og alle gode ønsker for det nye året:-)
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Godt nytt år :-) Da får jeg ut å slette her...
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Forstår deg veldig godt, men det er litt trist likevel ;o) Ta vare på deg sjølv og familien!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Takker :-) Kommer til å savne dere også, men godt mulig vi "sees" igjen etterhvert. Godt nyttår til alle dere også. Håper bare jeg finner ut av hvordan jeg avslutter kontoen da ;-)
....mammatilto... :))) Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Skjønner deg veldig godt-man blir rett og slett avhengig. Må snart på avvenning jeg... hehe... Godt Nyttår og kos deg med familien
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Har tenkt på det samme mange ganger, men det blir bare med tanken. Må jo si jeg lærer mye nyttig her inne. Faktisk! Synes du skal tenke deg om en gang til, jeg )
LoveActually Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Godt nytt år da! Skjønner deg godt, husker da jeg bare skulle innom en tur for å se... og siden har jeg vært her i ny og ne, he he...
mamman t go`gutta Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Det var leit å lese. Du er den jeg virkelig har satt pris på her inne. Du vet nok ikke hvem jeg er. Men jeg har alltid synes du virker som ei veldig oppegående dame. Det var meg som startet den tråden om hvor sympatisk og grei du er. Så kos deg så mye. Gir en klem jeg, selv jeg er ukjent for deg. *klem*
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2009 #15 Skrevet 29. desember 2009 Skal du ta pause Alva? Nei og nei... Ja, du får gi en lyd om du er på FB (bytt ut en avhengighet med en annen vet du,., he he).
ifie Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Kommer nok til å merke at du mangler, Alva! Kos deg med familien din i det nye året!
Anne:-D Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Bra at du ga beskjed, hadde nok lurt på hvor det var blitt av deg ja. Godt nyttår og god "dib-pause". :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå