Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Er så nysgjerrig på deg, kan ikke du fortelle litt om deg selv? er ny her inne, så om du tidligere har vært ute med hele livshistoria, politisk ståsted, utdannelse og bla bla så aner njeg ingen ting om det
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hun har ingen familie foruten en narkoman bror, og har nylig (nå i jula) også "sagt opp" svigerfamilien sin... Det var det _jeg_ visste om tillab :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Det sier vel kanskje mer om henne enn familien? Om hun sier opp alt som er?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Hvis du er nyskjerrig på meg og mitt så har du to alternativer; - Send meg en PM, så svarer jeg. - Eller google og bla gjennom de rundt 25 000 oppslagene (om ikke flere) du får på nicket mitt. Og til surmaga Annie; jeg har ikke sagt opp alt som er, jeg har gitt klar og tydelig beskjed til de i min svigerfamilie som (bevisst og ubevisst) behandler meg dårlig at jeg ikke ønsker den slags innflytelse i livet mitt og jentenes. Det er nedbrytende, vondt og vanskelig, og jeg har det tøft nok som det er med min egen familie (det som er igjen av den) nå i julestria.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er mest nysjerrig på nicket. Har prøvd å dekode det i evigheter, men skjønner ingenting.. Er kanskje ikke så glup, jeg, men jeg forstår det i hvert fall ikke. Tillab, kan du please fortelle meg hvor du tok det fra?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Haha, nicket er latterlig enkelt egentlig. Jeg heter det! Tilla. Og mellomnavn på B...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Ah, såpass... Jaja, takk skal du ha! Jeg har drevet og lest det baklengs og annenhver bokstav og jeg-vet-ikke-hva, men har ikke tenkt at Tilla var et ordentlig navn. (Har aldri hørt det før.) Men det var da et skikkelig koselig navn:) Takk igjen!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Takk, jeg er ganske fornøyd med det jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå