Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hvor lenge har dere vært det på det lengste? Og hva var grunnen? *bare nysgjerrig ikveld*
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hadde en pause fra en umoden og barnslig barnefar for noen måneder siden. Teknisk sett var jeg jo da singel, og det var jeg i et halvt års tid.. Grunnen til bruddet (vi er sammen og kjempeforelsket nå, altså!) var at jeg ble gravid og at vi er ganske unge og ja... Mye surr. :-)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 må tilføye, at jeg mener "singel" som helt uten å date og ha sex med noen:)
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 .. vel, nå er kanskje ikke et halvt år "en stund", men... Hehe!
cherry coke Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Har vært singel i 4 år nå. Grunne til det er at jeg ikke har funnet en som jeg vil dra inn i livet til meg og datteren min. Vil være rimelig sikker først. Men nå har jeg funnet meg en som jeg koser meg litt med da iallefall, så får vi se hvordan det går.
Bæremeisen Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har vært singel siden lille nyttårsaften 2005, tok gubben på fersken... Og ja etter det har jeg mistet troen på en måte... Hm, har "jubileum" i morgen, tror jeg må ta et glass vin på det.... Før eller siden, dukker det opp en prins... eller noe lignende...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Hvordan klarer dere dere 4 år uten noen form for sex, kyssing, klem og kos? Bare lurer... høres ganske så tungt ut. Eller er dere ikke på leting i det hele tatt, men bare venter om prinsen dukker opp av seg selv?
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Ja, altså; jeg hadde ikke sex med noen og datet ingen det halve året, altså! Hehe, var jo gravid..
verdens heldigste mamma Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Hihi, må bare fortelle om en kollega som sa en gang (etter å ha blitt bedratt av både mann nummer 1 og 2); "Hvis det kommer en prins ridende forbi på en hvit hest, så tar jeg jammen meg bare hesten" :-)
januarbarna? Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært singel siden i sommer, og har ingen planer om å endre på det. Jeg har to små barn, og har ingen behov for flere å rydde etter. Hvis prinsen på den hvite hesten kommer, skal jeg måke til ham så han ikke viser seg her mer!!!
Bonusmamma13 Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Halvannet år.. Skulle gjerne funnet meg en ny, men barnefar stiller ikke så veldig opp så blir ikke tid eller anledninger til å møte noen.. Forrige frikveld var for snart 3 mnd siden og da måtte jeg prioritere venninner.. Begynner jo å minke på de og siden jeg aldri kan være med på noe som foregår uteom barnehagens åpningstider.. Tror det er mange alenemødre som har det sånn i perioder så forsøker å ikke tenke på det, og heller nyte all kvalitetstiden jeg får med min sønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå