Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hvis den fortsatt er over 4 cm. selv med ekstrem kulde kan jeg ikke helt forstå at din datter sier "pappa hvor er den" under vanlige omstendigheter. Her har vi hatt sol i dag, men 99 cm. er fortsatt under en meter, selv med sol.
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Signerer den, Pa Te Ti Ca! Og ja, det er kaldt - det eneste som stopper meg fra å gå og kjøpe godteri.
danieI Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 det var sikle som sa det der!!
danieI Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2009 hehe nei, sikle har ikke sånne rettigheter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 i dag er det "ikke forlat huset kaldt" men jeg forlot huset alikevel. til fordel for å kjøpe klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå