Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Min beregnede inntekt i 2009 var 365000 jeg mistet jobben da de gikk konkurs i september. Og enda ikke fått penger fra lønnsgarantifondet. Det vil si da 3 mnd uten lønn. Vil jeg da sitte igjen med ekstra på skatten?
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Skatt betales jo bare utifra hva man har utbetalt, så hvis du ikke får disse pengene før i 2010 betaler du ikke skatt på de i år, uavhengig av forhåndsberegnet inntekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå