Trønderbærta Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hehe...er så lei av juletreet, annet pynt er greit, men treet drysser barnåler som bare det, går ikke an å vanne det heller :-p Gutten min har bursdag på nyttårsaften, og skal ha familieselskap, og på søndag skal vi ha barneselskap, og ser for meg at med besøk, og folk som kommer borti det, drysser det ennå mer :-p. Er det dumt å hive det ut nå?
Lillesnuppis Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Her hives juletre ut 13 dag jul. Noen ganger før. Kommer ann på hvor mye det drøsser fra treet. All annen julepynt skal også vekk inen 13 dag jul.
Lillesnuppis Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Kast det ut nå visst det drøsser.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Du kan vel bare kaste det ut så snart du vil. Jeg har tatt bort det meste av julepynten i dag, men treet og lys i vinduene får bli en stund til. Jeg tror jeg hadde tatt inn på hotell om jeg måtte ha hatt julepynten framme til 13. dag jul (som jo er den gamle skikken).
Trønderbærta Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Oki, da får jeg hive ut det, men la heller det andre stå til 13. dag jul :-)
Lunita_ Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 hiver ut jula 1 nyttårsdag jeg:p bestem selv om du vil hive d ut:)
blåbæret Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Har kastet det ut alt jeg! Skal ha selskap på nyttårsaften og ville ha plass til langbord!
....mammatilto... :))) Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 her har vi det til 20.dag jul - så lenge som mulig Dette er den siste dagen :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå