Gå til innhold

Dere som har fest hjemme mens barna sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

vær så snill å pass på at ingen av de fulle gjestene deres går inn på barnerommet og antaster eller misbruker barnet deres seksuelt mens dere sitter i stua og fester.

Dette skjedde med meg. Og jeg fortalte det ikke til noen før jeg ble voksen.

Den dag i dag vet jeg ikke hvem denne mannen er, og hvem vet hvor mange barn han har misbrukt.

Han var en venn av en venn av foreldrene mine, og ingen husker hvem han var.

Jeg har aldri hatt fest hjemme som har involvert alkohol pga min egen opplevelse, og har heller aldri invitert hjem folk jeg ikke kjenner. Selv om jeg vet mange overgripere er familiemedlemmer, skjer det at det er en fremmed. Så vær så snill å beskytt barna deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en byrde å bære det må være for foreldre å vite at de bringer en misbruker rett inn på soverommet til sitt eget barn! Hvis de får vite det, da. Noen barn er jo så små at de ikke er store nok til å snakke når de blir misbrukt.

Bruk vettet deres.

Skrevet

Eh, man har vel for søren ikke fest hjemme med unga i hus uansett!

Eller?!

Skrevet

Alkohol, fest og unger...kjenner jeg blir sint bare ved tanken!! Ikke bare kan det skje misbruk, så mye kan skje uten at noen får det med seg-festing kan da umulig være så jævlig viktig?

Skrevet

Har jo lest her inne hvor viktig det er for gravide å få i seg no0en glass alkohol mens de går med baby i magen også. Jo, for noen så er det virkelig viktig.

Sørgelig at enkelte er så egoistiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...