Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hvor mye kontakt har besteforeldrene til ungen deres (dere som aldri har vært sammen med bf)?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Besteforeldrene på fars siden ser ungen en dag i uken hvertfall. De går på en aktivitet sammen, så det blir dette og litt overnatting i helger av og til. Nå i julen har det vært mye, har vært hjemme endag i julen. Nå håper jeg hun blir hjemme til over nyttår. Selv om jeg unner de tiden sammen, de storkoser seg så savner jeg også litt slappe fridager sammen med ungen min. Jeg har ett veldig godt forhold til besteforeldrene, oldeforeldrene på den siden også. Barnefar har nesten ikke kontakt med barnet, så han får styre med sitt og engasjere seg vis han gidder. Han skal ikke sette noen stopper for at barn og besteforeldre/oldeforeldre skal ha god kontakt. Idag var farmor og oldemor på kaffe og kaker her, min nye mann syns det er veldig hyggelig. Og så vant med det at han sovnet på sofaen etter en liten stund. (han var litt sliten etter jobb)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå