Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 om at jeg og bf skal bli sammen, men jeg er kjempe betatt.. Synes dette er veldig vanskelig, spesielt siden jeg fullammer og ikke kan gå ut og treffe andre, mens han lever livet. Andre som har hatt det sånn og klart å komme over bf og funnet seg en å dele livet med?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 er der jeg også. ønsker at vi skal bli sammen igjen. vi er sammen noen ganger, da har vi det kjempefint og gjør slik kjærester gjør. men jeg er ganske sikker på at han er slik med flere også. ikke lett det der. vanskeli å komme videre. jeg har ihvertfall ikke klart det enda. sikkert ikke noen trøst for deg da....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Som om jeg skulle skrevet det selv, er i akkurat samme situasjon som deg..Det er veldig tungt..har dessverre ikke noen råd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Sånn var det for meg i mange år,de første 4 årene kranglet vi stort sett bare og livet var skikkelig kjipt.Han kom sammen med en annen som gjorde alt for at han ikke skulle ha kontakt med datteren sin.Da han omsider var blitt sammen med en annen,tok han kontakt.Ikke bare med datteren sin,men vi fikk et forhold på si.Jeg vet jo at det slett ikke var rettferdig overfor han nye samboer,men jeg var fremdeles veldig glad i BF å trodde på at han kom til å velge meg fremfor henne etterhvert. Ingen trenger vel å fortelle at jeg var NAIV!!!!!! Fra 2002 til 2007 varte forholdet vårt,da ble det brått over for jeg fikk vite at han langt ifra bare hadde et forhold til meg,antallet visste han vel ikke selv engang,blææææææ.!!!! Synes det er tapte år,år jeg kunne brukt til en annen som virkelig fortjente det.Istedet ventet jeg på at han skulle gjøre opp med samboeren å velge datteren og meg omsider.jeg fikk aldri fred til å bli kjent med noen ,for med engang han skjønte at det var noen som var opptatt av meg,gjorde han alt for å ødelegge. Så jenter ta et oppgjør med dere selv og med BF,ikke tro på alt de sier og ikke sitt å vent på dem. Lev livet deres så best dere kan,å om et er mening at dere skal være sammen med BF så vet dere nok når tiden er inne;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå