Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Tenker på i 2 minutter mens du snur ryggen til... Det kan ikke mine Skikkelig irriterende! De sloss, ødelegger noe, eller slår seg om jeg ikke følger med HELE tiden. Håper det er en priode og at det snart er over!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Ja det klarer han fint. Jeg kan godt ligge og halvsove i senga mens han er våken alene litt. Han kommer inn til meg om det er noe, og jeg er ikke redd for at han gjør noe han ikke får lov til heller.
DK+2 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Min sønn blir 3 år i mars, han er kjempeflink å klare seg selv. Altså i den forstand at han kan f.eks sitte lenge å leke uten å kreve oppmerksomhet. Jeg er jo for det meste i samme rom som han sa. Men kan godt være på kjøkkene å gjøre husarbeid mens han er i stua og leker/gjør andre ting, ingen problem!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Æsj Jeg krysser fingrene for at de er slik fordi de er to og snart våkner opp en dag å ser at det er hyggeligere å leke som "vanlige folk"
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Når jeg står opp og dupper av på sofaen klarer datteren min seg på 3år helt fint selv. Hun går på do alene og tørker seg selv.. Jeg ligger jo med et øye åpent og følger med på det hun gjør men alikavell så er det fantastisk og se at disse små kan være så selvstendige.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Min på 1,5 år klarer seg fint alene noen minutter. Om det er mens jeg står i dusjen eller er ute å henter ved eller tar med en røyk.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Har en på snart tre og en på 1,5 år, de sitter og ser barnetv på morgenen mens vi slumrer litt. De leker sammen ganske bra , til tider krangling såklart, så man må jo passe på .... Han på snart tre kan kle på seg selv (alt utenom strømpebukser) og smører brødskiver selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå