supermummy Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Lurer på å reise dit i vinterferien, og lurer på om noen har erfaringer derfra?
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 veldig bra.den henger jo veldig sammen med playa del ingles, og det er der det meste skjer. maspalomas er det stille og rolig.... fint vær,og deilig vann...
Blopp1 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Vi var der i mars !! Er en helt grei plass,men d er vel kanskje ikke plassen jeg drar til igjen. Ble litt for rolig for oss der. Vi bodde på ett blue star hotell,og d lå litt langt fra stranda,restauranter,etc. Vi leide bil,så vi dro mye inn til Playa'n. Vi trives bedre på playa'n eller puerto rico,da vi liker å ha litt som skjer rundt oss.
Janusina Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 var en snartur innom og det så bare dødsøde ut. Foreslår Puerto Rico og Marina Suites som bosted
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 bar i papegøyeparken i maspalomas med storebror i sommer,kjempegøy,men bortsett fra papegøyeparken...så... vet jeg ikke...
Mor Løvehjerte Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Ja, der har jeg vært! Syns det var et fint sted, og enkelt å komme seg rundt.
ruffen Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Vi var der med to små og syns det var helt topp. Det er jo ikke akkurat en opplevelsesferie en reiser for uansett når en reiser en slik plass. Ungene våre var 1 og 2,5. Sol, varme, is, kos og avslapping! :-) God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå