Pinguuu Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei. Har fått med deg at du får gutt nr 4:) Det gjør nok jeg også, har ikke vært på UL enda:) Men har sterk gutte følelse. Lurer på om formen din har vært lik med alle sammen? Det har jo ikke noe og si, men har jo ett lite håp om ei jente. Denne tida før Ul er slitsom, tenker så mye på de. Gleder meg til og få vite hva kjønn så jeg slipper og tenke på det mere. For babyen i magen er jo like velkommen uansett....men alle desse tankene før en vet er så slitsomt ..
♥REBECCA♥ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 skjønner hva du mener med tanker ,og ja det er slitsomt, ble litt satt ut når jeg fikk vite at vi fikk en gutt til, men selvsagt jeg er super glad selvom:) så lenge bebisen er frisk og alt er bra så er det viktigst:) og vi gleder oss masse:) jeg har faktisk vært super spy sjuk med alle og fårlig,halsbrann,ømme pupper,ja alt, men denne gangen, inngen plager,ikke en eneste en:) men var nok en gutt der forde men er super lykkelig uansett:)
Pinguuu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Hehe, der mistet jeg alt håp Jeg er i helt fin form denne gangen . Hvert kvalm med de tre andre:P Er bare 13 uker , blir gal av alle tankene. Alt for lenge til UL! Må bare innstille meg på en guttebasse til. Har jo tre super kjekke gutter, så det gjer jo ingeting med en til....er bare de tankene og ett stille ønske om jente... Å den alt for lange vente tiden til UL!
sosol Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg og venter nr 4... jeg har heller ikke vært på ultralyd, skal på midten av januar. Jeg og har en sånn sterk guttefølelse.. men sikker er jeg jo ikke. Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn på ultralyden da.... Formen min har i grunn vært fin i alle 3 tidligere svangerskap, har slitt en del med bekkenløsning men thats it... Denne gangen derimot... huff vet ikke hvor jeg skal starte engang.... i uke 7 begynte bekkenløsningen, så fikk jeg høre at jernlagret mitt var altfor lavt så jeg måtte prøve å få opp det... begynte derfor på ganske sterke jerntabletter. Men til ingen nytte. Får noen år siden tok jeg en slankeoprasjon som gjør at kroppen min ikke produserer vitaminer og slikt selv så det er noe jeg må gjøre resten av livet, derfor sliter jeg med å få opp jernlaget mitt. Pga dette er jo konstant slapp og trøtt orker minimalt... Jeg har og en haug med kynnere som er ganske kraftige til tider, ikke hele tiden nei ( e 15 uka på vei), har fått åreknuter og... hva blir det neste sier jeg... ellers e formen grei. Håper formen din er mye bedre enn min æ skal ikke klage for jeg vet det kommer noe vidunderlig ut av det til slutt... og dessuten har jeg vendt meg til dette... men du må ha lykke til i svangerskapet og håpe du ikke få for mye plager eller ikke noe i det heletatt
Pinguuu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Off stakkar deg!! Pyton og ha så mange plager Men de kommer noe godt ut av det til slutt, som du sa. Bare så veldig lenge til Flinke dere som ikke vil vite kjønn på UL. Tror jeg må det, kan ikke ha gutt-jente tankene i 28 uker til Har du gutter eller jenter fra før? Lykke til med svangerskapet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå