Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nu i noen dager hatt litt vondt i underlivet når jeg beveger meg,er ikke sikker på om det kan komme av bekkenløsning.Og så kan jeg plutselig få vonde kramper i beina i kort tid.

Hatt en del murringer i magen i det siste.Og fått en god del strekkmerker.

Noen som kjenner igjen evt disse plager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm vurderer å dra å ta kontakt med føden.Liker ikke helt di vonter æ har akkurat nu.

Skrevet

Hvor i underlivet har du vondt? "utenpå" i kjønnslepper og innover skjeden, eller mener du underlivet som bak skambeinet hvor eggstokker og sånn er? :)

Jeg hadde det førstnevnte + at det strakk seg litt oppover venstre siden. Gjorde så vondt til slutt at jeg ikke klarte å sette den ene foten fremfor den andre uten hjelp av krykker. Ble helt fortvilet. Alle sa at det ar bekkenløsning, men det var det altså ikke. Fødselslegen konkluderte med strekk i det runde venstre livmorbånd som fester seg i venstre kjønnsleppe. Følte ikke selv at det kunne være bekkenløsning. Løper nå rundt fint som ingenting nå.

En annen ting, hvis babyen ligger med hodet og presser mot bekkenbeina kan det gjøre vondt vondt vondt.. Nerver i klem osv. Det kan gi vondt helt ned i leggen. Samt slik strekk jeg beskrev over. Fødselslegen sjekket også for brokk og sveiva ul apparatet over nyrebekkenet mitt, de sistnevnte var helt fin. Lurt å sjekke for uvi også om det er en stund siden sist.

Skrevet

Det høres ut som det andre du nevner.At evt ungen e kommen så langt ned at det kanskje presser på noen nerver.I dag er jeg nødt tel å bruke krykker for å komme mæ mellom.Det er så vondt når jeg reiser meg at tårene presser nesten på.

Trur ikke at det er uvi,for har vært hos legen 23 des og da så alt fint ut,og jeg føler ikke at det kan være det.

Ringt føden,men dem ville at jeg skulle avvente med å komme innom for en sjekk.Men skal hvertfall tel jordmor i morgen tel en kontroll,så kan snakke litt med henne og høre om hun kan sjekke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...