Babyfacepsycho Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Vesle tita kom til verden igår kl 20.15 etter en rask og fin fødsel. Hun var 3170 gram, 49 cm og skal hete Madelene. Hvis noen har fint forslag på et navn og sette foran så bare si ifra, for vi har ikke helt klart og bestemme oss enda. =) Silje-Michelle er verdens stolteste storesøster og koser fort hun får lov. =)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer så mye! Syns Madelen er kjempefint jeg. Jeg kan komme med et par forslag for moro. Eline ,det heter jenta mi (med Marie som mellomnavn). Alette syns jeg er fint og Andrea.
Monajenten Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer så mye:-D Maya Madelene Sofie Madelene Vilja Madelene Maria Madelene Personlig syns jeg det er finere med Madelen, syns Madelene blir sånn midt i mellom Madelen og Madeleine;-) Men herlighet, det er jo bare min smak:-) Hvis jeg ikke husker helt feil, er Silje født i januar 07 akkurat som sønnen min, stemmer det?
Babyfacepsycho Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Takk takk. =) Ja det stemmer fint at Michelle er født i januar 07. =)
erteposen + 4 Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer!!!!! Ida Madelen heter nabojenta vår, og det fungerer synes jeg:)
Tante Blås Squaw Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med nytt knøtt i huset! <3
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med vel overstått fødsel og den perfekte premien )
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med jenta :-) Jeg er over gjennomsnittet når det gjelder navninteresse; men vil slenge meg på det noen har kommentert; dere burde skrive enten Madelen (rett frem) eller Madeleine, med Madelene kommer hun til å måtte stave navnet sitt for "alltid". Ellers synes jeg dere skal sette noe bak Madelene, for når dere har bindestrek mellom Silje og Michelle "skal" begge navnene i teorien brukes. Kaia Madelen Sara Madelen Jenny Madelen Ingrid Madelen Vega Madelen Anna Madelen Live Madelen Nellie Madelen Hanna Madelen Det meste fungerer jo..
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med prinsessa:)
OsloMor Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer så mye:)! Selv synes jeg Madelen står best alene.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 gratulerer så mye ) Hva med Klara Madelene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå