:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 jeg merker at det varmer meg om hjertet at jeg akkurat nå har snakket med din far på telefonen. han er en hyggelig fyr snart må jeg inviteres på familiemiddag syns jeg
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Ja hadderu bare ikke vært gift med HU DER ANDRE SÅ!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 hahaha.... du er så ekstremt søt når du er sjalu. og det blir bare enda bedre når du er sintsjalu
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 MEN, det gleder meg at bildet endelig ser ut til å være på vei til ditt lune hjem og vakre barm (det passet så godt med setningen), håper det oppfyller alle krav og forventninger! Han er ganske sånn som meg - eller var det kanskje omvendt? Tørr humor med høflig ved behov. Når skal vidunderet dukke opp ved din dør?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 jeg gleder meg helt vilt jeg har funnet ut akkuat hvor det skal henge. der passer det perfekt! tenk at jeg skal få et bilde som du har malt og det også av et så genialt bra motiv med en så flott mening han var høflig ved behov, når han snakket med meg ihvertfall. virket ut som en koselig herremann han skulle poste det i dag sa han så da dukker det vel opp som første post på nyåret
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Neste gang jeg reiser til Norge kan vi dele en pose med boller slik planen var fort sist, dog denne gangen under bildet!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2009 kan vi ikke ta med bilde på resturang? også kan vi sette det ved siden av oss, sån oversynlig. og sitte og snakke om at vi prøver å fange noe stort med noe lite, mens vi spiser kjempe boller det hadde vært stas
Cara de Guripuyi Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Hvilke restauranter selger boller? Eller skal vi snike med oss noen inn? det gjorde jeg og vennene mine da vi var yngre, vi pleide å spise på Egon, bestilte én øl og fylte den opp fra ryggsekken under bordet. Hilsen Patetica som logga seg inn med den andre for å sjekke om jeg hadde fått post men det hadde jeg ikke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2009 hvem venter du post fra? jeg fik ordentlig post, i postkassen vi må snike inn boller - det er det eneste fornuftige. eller så kan vi definerer resturangt så slapt at bakeri går innunder det
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Fra din hustru. Narvesen har gode boller, men har de bord?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2009 min hustru *liker* hm... ikke godt å si. det fins sikkert narvesen med bord, men deli har også gode boller og de har bord på national
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Ta meg inn i varmen, så skal du få noe mye bedre enn julekort og bilde - jeg skal strikke en truse til deg og hekle BH! BH'en må vente til februar, da - har funnet meg en søt gammel en som jeg skal gå i lære hos.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2009 du har alltid vært inne i varmen siklerotte - selv uten truser
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Nei, for det er aldri noen som har lyst til å gifte seg med meg! Men det er greit, hvis du ikke vil ha trusen så får du den heller ikke!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2009 volsomt til mange som skal bli grettende bare fordi jeg og luten er gift. det er da ingen her som har fridd til meg heller og flerkoneri er kanskje ikke lov? eller har vi våre egene lover her inne?
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Hvem var det som fridde? Suggie? Synes det er koselig med flere koner, jeg - jo flere jo bedre!
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Jeg prøvde meg på Lektoren men hun a) tok jo faen ikke hintet lot som om hun ikke tok hintet c) så ikke hintet så jeg kan godt innlede et slags forhold til deg, Siklerotte?
Gjest Siklerotte Skrevet 29. desember 2009 #18 Skrevet 29. desember 2009 Ja, hvorfor ikke? Kanskje mannen din blir glad i meg også! Hvem vet...? Du har jo også fått julegave av meg.
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Det har jeg og den brukes flittig, som du ser. Herren kan holde seg unna.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #20 Skrevet 29. desember 2009 hun hintet om et frieri, da hun kalte seg isterbolle mens jeg hadde nicket julekule. og jeg tok hintet og satt meg ned på kne. men jeg har ikke gitt henne noen ring enda. men jeg har fått et ikke minnimalistisk julekort
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 29. desember 2009 jeg må si at gruppen vår går ganske så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå