Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Vi er ikke sammen, men har hatt et seksuelt forhold en stund, og nå er jeg blitt uplanlagt gravid. han har 2 barn fra tidligere, og sier han absolutt ikke vil ha flere. Huff, jeg er så fortvilet, hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg orker å gjennomføre en abort, men det blir tøft å få et barn som faren ikke vil vite av...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Uplanlagt gravid? Du ble gravid på p-piller da eller? Som ALLE andre her inne!?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 jeg gikk på p-piller ja. Har gått bra i alle år. Men jeg var syk for noen uker siden, kastet opp, og etter det gikk jeg på 2 antibiotikakurer
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er ikke aa 15.40, men du var nok reelt uten prevensjon pga sykdommen... Nei, hva du skal velge å gjøre... Jeg kan ikke si hva du skal velge, men jeg kan anbefale deg å følge hjertet, deretter høre litt på fornuften. Du skal i allefall ikke la deg presses til å gjøre noe du ikke vil! Det er nå en gang slik at det er kvinnens valg og mest belastning på kvinnen uansett hva man velger å gjøre. Men man er to om å ha sex og dermed to om å ta sjansen, så ikke steng han helt ute.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Dersom man bare har et seksuelt forhold ligger det vel i kortene at man ikke skal få barn sammen. Ergo må kvinnen være forberedt på å ta abort. Derfor er ikke slike forhold noe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå