Gå til innhold

Han maser om abort og vil ikke ha barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke sammen, men har hatt et seksuelt forhold en stund, og nå er jeg blitt uplanlagt gravid. han har 2 barn fra tidligere, og sier han absolutt ikke vil ha flere. Huff, jeg er så fortvilet, hva skal jeg gjøre? Jeg tror ikke jeg orker å gjennomføre en abort, men det blir tøft å få et barn som faren ikke vil vite av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uplanlagt gravid? Du ble gravid på p-piller da eller? Som ALLE andre her inne!?

Skrevet

jeg gikk på p-piller ja. Har gått bra i alle år. Men jeg var syk for noen uker siden, kastet opp, og etter det gikk jeg på 2 antibiotikakurer

Skrevet

Jeg er ikke aa 15.40, men du var nok reelt uten prevensjon pga sykdommen...

Nei, hva du skal velge å gjøre... Jeg kan ikke si hva du skal velge, men jeg kan anbefale deg å følge hjertet, deretter høre litt på fornuften. Du skal i allefall ikke la deg presses til å gjøre noe du ikke vil! Det er nå en gang slik at det er kvinnens valg og mest belastning på kvinnen uansett hva man velger å gjøre.

Men man er to om å ha sex og dermed to om å ta sjansen, så ikke steng han helt ute.

Skrevet

Dersom man bare har et seksuelt forhold ligger det vel i kortene at man ikke skal få barn sammen. Ergo må kvinnen være forberedt på å ta abort.

Derfor er ikke slike forhold noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...