Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Det er jeg også 33 år og har ett barn Da er vi like gode gitt
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 34 og har ett barn.Slo jeg deg? Hva dreier konkurransen seg om?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde også ett barn da jeg var 33. Er litt eldere nå og har to.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Hva skal vi slå? Alder, antall - er du flink eller hva skjer'a?
trine2 Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Det er jeg også,,33 år og mor til ett barn
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 JAVEL!!! Jeg driter i hvor gammel du er når du får avkom. De fleste idioter kan avle opp et menneske; såfremt alt er i orden av det fysiske. Jeg er 22 og venter min første, slå den! Nei..? Nemlig. Voks opp i skolten.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Pent og voksent språkbruk, Frk.16:48
Musemor med tre søte små Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 34 år og gravid med nr. 2, så når jeg var 33 hadde jeg også bare et barn :-P
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Ja, baklager at jeg var litt ufin når det kom til ordlegging Frk. Anonym, men når voksne mennesker på 33 år (som de så fint klarte å uttrykke) gjør det til en konkurranse om hvor mange barn vi kvinner har i hvilken alder, da blir det for tåpelig! Og mine hormoner som kommende mor kokte. Dette fordi hver en kjeft av dere som sitter og leser dette har ett eller flere barn, er gravid, eller prøver å bli gravid, da er det faktisk for sent til å delta i denne "konkurransen" uansett. Trodde de fleste kvinner visste hvordan de ville leve sitt liv, isteden for å bry seg med når andre kvinner får sine barn! Det passer best i det øyeblikket man får ungen!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Skjønner hva du mener og jeg er helt enig. Men man kommer ikke så langt, uansett om man er ung eller gammel, ved å "lange ut" på den måten. Om du skjønner? Ønsker deg en fortsatt god jul!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 22 år og snart trebarnsmor
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #15 Skrevet 29. desember 2009 Det er vel mest for å latterliggjøre alle trådene siste tiden om at en er 29 og 5 barnsmor - hva tenker dere om meg? 19 og snart 3 barnsmor - hva tenker dere om meg? So no need to go ballistic!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #16 Skrevet 29. desember 2009 Jeg var 21 med nummer 4 i magen, gift med barnefaren til alle. Slå den. Egentlig stygt å slå..............
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #17 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 35, gift for andre gang og har 5 barn med 2 fedre. Slå den dere!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #19 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 19 år og 4-barns mor og aldri hvert sammen med noen av fedrene.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #20 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er 28 og har 2 barn, hva tenker dere om meg da?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #21 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er mor til mange flotte barn, elsker dem over alt i verden, selv om jeg har mer enn 1 pappa til dem, og bryr meg katta i hva folk sier! SLÅ DEN!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #22 Skrevet 29. desember 2009 Regner med at denne tråden er en morsomhet med tanke på den andre tråden hvor det var snakk om eldre mødre eller? Jeg svarte ikke på den, men kan svare her. Jeg er en ung 3 barnsmor. Var aldri planen, men det ble nå slik. Og jeg skulle gjerne ventet til jeg ble eldre, og ferdig med utdannelsen! For nå skal jeg begynne på utdannelsen min til neste år, og det blir ikke lett med 3 små barn å ta vare på, jobbe i tilegg, lån og alt det som følger med. Så jeg skjønner godt at folk venter til de blir litt eldre jeg, det må da være utrolig godt å ha utdannelsen og alt det på stell før man får små. Jeg skal nok greie min utdannelse jeg også, slik de fleste andre. men innrømmer at det hadde nok vært lettere uten småbarn )
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #23 Skrevet 29. desember 2009 Noen må jo vente i evighet på at den rette dukker opp, mens noen av oss faktisk er så heldige at vi finner han veldig tidlig. Og hvis vi finner han tidlig, hva er det da å vente på? Jeg fikk barn kjempetidlig fordi jeg traff mannen min som tenåring, og vi ønsket oss en familie med en gang. Fikk 2 barn før jeg ble 20, og dette var planlangt. Gift var vi også. Ingen big deal. Kjenner ei som ikke fant mannen i sitt liv før hun var over 30. Hun var helt fortvila, og trodde aldri hun skulle få oppleve å få en egen familie! Hun var veldig lei seg, og misunnelig på alle som hadde giftet seg, og allerede hadde barn. Og dette sa hun til meg. Heldigvis fant hun kjærligheten, og opplevde å bli mor til tvillinger i en alder av 36. Så lenge man er lykkelig, og føler man er akkurat der man ønsker å være i livet, spiller det ingen rolle hvor gammel en mor er.
midgard Skrevet 29. desember 2009 #24 Skrevet 29. desember 2009 hjelpes... har ikke lest den andre tråden, og visste ikke at dette var en konkuranse... og vil da samtidig legge til at ja, jeg var 35 år da jeg fikk mitt første barn - og det er for sent (syntes jeg... hva andre mener er meg knekkende likegyldig...) og det blir sannsynligvis mitt eneste (desverre....)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #25 Skrevet 29. desember 2009 Syns ikke det er for sent å være 35 å få sitt første jeg. Det var jeg også...og får vi flere er det supert,gjør vi ikke det er det supert det også...:-) Vi var unge da vi møttes,men fikk barn sent allikevel....kjenner hverandre godt da iallefall.. Jeg elsker min Mann og min lille sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå