Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Da er det straks på tide for jenta mi å hoppe over i ei sportsvogn, men jeg finner ikke noen jeg vil ha. Kan liksom tenke meg åssen jeg vil ha det,å det er noe som dette; Store hjul(sånn som på simovogner sånn ca,syns de er så greie å kommer seg over alt), samme om det er 3 eller 4 hjul, farge brun eller sort, lett å slå sammen, liten vekt, bør ikke ta så mye plass, skal være god for babyen, og ikke så veldig detaljert... noen som vil hjelpe meg???
Piipii Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Vi har en TFK og elsker den, den er helt super. Oppfyller alle kriterene som du har skrevet her:) ta en titt her, så kan du lese om den og alle andre:) http://www.barnevognguiden.no/
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Teutonia Timmy. Enkel, god å trille, god og lun for barnet (fra spedbarn til 2-3 åring) Og uten masse dilldall.
Gjest amandine Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Easy Walker Classic. Enkel, utrolig lett, et nederlandsk designikon du vil ha stor glede av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå