Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hun var invitert på fest og kjente ikke så mange. Satt noen jenter å skravla i sofaen. Så kom det fram at hun var singel. "Det er nå rart så pen du er" sier ei for å være hyggelig. Og da sier hun ;" Jeg vet. Jeg kan faktisk få hvem jeg vil. Det spiller ingen rolle om mennene er opptatt eller singel. Faktisk kunne jeg fått mange av mennene deres for jeg ser de har lyst på meg. Men slapp av ha ha, jeg vil ikke for alt i verden bli stemor". Vi holdt seriøst på å dø på oss ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 haha, selvtilliten hennes var det hvertfall ikke noe galt med....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Litt selvironi, kanskje? Hva skal en si da, når noen spør så dumt som om hvorfor en en singel? Å være pen er ikke det samme som å ville være i et forhold, eller at det er lettere å finne den rette...... Det er jeg selv et eksempel på, så jeg går nå her alene;) Selv om det egentlig er selvvalgt da. Jeg VET at det hun der dama sa, er mye sannhet i. Det har jeg selv erfart. Men så gjør jeg meg egne valg, og vil ikke involvere meg eller ha sex med tilfeldige. Jeg vil heller ikke ha en mann som allerede er opptatt og som har små barn...... Selv om tilbudene er der titt og ofte. Merkelige greier..... Og jeg gidder heller ikke være i et forhold bare for å være i et forhold. Skal noen "fange" meg, så må de virkelig være det jeg i mine øyner ser på som perfekt. Hun sier jo bare høyt det mange kvinner vet........
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 "Faktisk kunne jeg fått mange av mennene deres for jeg ser de har lyst på meg." Jeg skal ikke legge meg opp i hvem som har lyst på hvem til enhver tid, men hun kan da umulig mene at disse mennene vil ha henne annet enn som et ligg? Det ligger jo mye mer i et forhold enn det. Så da vil hun jo være like singel uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå