Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har akkurat fått meg langrennski, og har vært ute å gå et par turer i skogen... men jeg klarer ikke å få til å stoppe i bratte nedoverbakker. Enter prøver jeg å svinge (som på slalom ski), det går ikke og jeg får skiene krysset eller der er ikke plass og jeg velter, eller jeg prøver å vippe føtterne/skiene innover, men får ikke stoppet nok, eller jeg kjører til det går for raskt og sitter meg ned som den danske jeg er Så er det noen her som har link til en bra side som forklarer eller har bilder av hvordan man som nybegynner lærer seg å gå langrenn? Eller som kan komme med noen hint her? Og ja det beste er sikkert å få noen som kan det til å vise meg, men mannen har ikke ski og passer jo barna når jeg er på tur og det er en stund til jeg får mulighet til å gå tur sammen med andre Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå