Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at Rimi stoppet utsendelsen av barnepakkene fordi de inneholdt flasker og smokker med BPA, men at de skulle finne erstatningsprodukter for disse. Vi hentet vår pakke i dag og der var det hverken flasker eller smokker.....en smule skuffet kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenkte på å bestille en sånn jeg også, men har endt opp med å kjøpe ting enkeltvis. Da er vel det like greit det da:) Mangler ammeinnlegg, var det en del av pakken du fikk?

Skrevet

Det var noen pampers bleier, liten pakke våtservietter, småflasker med babyolje og babyvask, et par ammeinnlegg, libresse goodnight, prøve på omo, prøve på shampoo og easy-change stelleunderlag (tror jeg fikk med alt da). Så pakken var faktisk ganske fin, men savnet en flaske og en smokk da. :)

Skrevet

fikk også det samme, men ser ikke savnet av flasker og smokker da slike ting er greit å kjøpe ellers også:)

Skrevet

Jeg hentet min pakke for litt over en uke siden og jeg fikk med flaske og smokk. Men kan jeg bruke det da?

Skrevet

Sjekk på smokkepakningen om det står noe om at den er fri for BPA :) eløler kanskje de allerede har funnet en erstatting alt?

Skrevet

Så ikke at de hadde skrevet noe om dette nei..

Skrevet

hentet min for halvannen uke siden, ikke noe flaske eller smokk, men det har jeg kjøpt... men var egentlig skuffet over pakken, da var libero sin myyye bedre!!

Skrevet

Hei

Jeg hentet min i går, der var det både flaske og smokk!

De nye pakkene som har blitt sendt ut med flaske og smokk er uten BPA!!! En grunn til at de tok de inn i første omgang.

Så da vet dere det :D

Godt nytt år...

Skrevet

Jeg sendte mail til Rimi/ica og fikk følgende svar:

Hei!

Takk for at du henvendte deg til oss.

Da vi dessverre ikke har funnet en annen leverandør av smokker og tåteflasker, har vi valgt å sende ut barnepakkene likevel med de resterende produktene. Produkter med BPA ble oppdaget på et parti i september og ble derfor trukket tilbake.

Tåteflasker og smokker som er sendt ut før dette skal være i orden. Vi håper at du vil ha glede av de andre produktene i pakken.

Har du andre spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper gjerne til!

Vil du vite mer om vårt arbeid eller få tips på inspirerende oppskrifter, gå in på www.ICA.no.

Vennlig hilsen

ICA Kundekontakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...