Twintipp og himmelblå Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Vi var oppe i dag tidlig på loftstuen, og jeg brettet og hang opp nye klær. Samt ryddet. Når husbonden skulle til og stå opp i ti tiden sier 3 1\2 åringen: -Pappa, klarer ikke du å rydde? -Jo, klart jeg klarer å rydde gutten min..? -Hvorfor er det alltid mamma som rydder da? -Nei, det er ikke alltid mamma som rydder, jeg rydder mye jeg.. -Nei, nå lyyyyyyyyyyger du pappa!! He he.. Det var like før jeg sa "high five", men jeg måtte jo dy meg:-p
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Det er så bra med sånne utsagn he he. Min eldste når han var 4-5 år, utbasunerte da jeg ba han rydde lekene : "Hvorfor må JEG rydde når pappa slipper" Etter det måtte pappen pent delta mere i ryddinga for å få gutten sin til å rydde. Han måtte gå foran med et godt eksempel. Men det passet jo meg helt fint da hehe:-)
....mammatilto... :))) Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Så utrolig bra sagt :-)) Dette fikk nok mannen din til og tenke litt ... hihi .. )
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 He he, så bra:-DD Ja, han smilte flau da!! Og jeg sa vel noe som, for en korrekt observasjon av en treåring!) Til gjengjeld er han flink på andre områder da, og er i skrivende stund på en lang skitur med arvingen:-D Men, ja, jeg rydder hele tiden..!!
Papegøyeblomst Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Hehe, det nyeste uttrykket her i huset fra min 2år og 4mnd gml sønn: "mamma sliten, jeg klare selv"...
LoveActually Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Det er da man digger unga sine litt ekstra, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå