Gå til innhold

Jeg hater halebeinet mitt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brista det under fødsel for 11 år siden. Og det havner i skjevstilling på nytt og på nytt ennå.

Har hatt fy f.... så vondt hele jula, og skulle til kiropraktor i går, men da fikk jeg spysyke. Skulle dra dit i dag, men da starta jo ikke bilen som har stått ubrukt flere dager i frosten...

Så nå har jeg prøvd å justere det selv....med mere eller mindre vellykket reslutat. Man blir visst litt panisk av smerte ser det ut til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...