Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Brista det under fødsel for 11 år siden. Og det havner i skjevstilling på nytt og på nytt ennå. Har hatt fy f.... så vondt hele jula, og skulle til kiropraktor i går, men da fikk jeg spysyke. Skulle dra dit i dag, men da starta jo ikke bilen som har stått ubrukt flere dager i frosten... Så nå har jeg prøvd å justere det selv....med mere eller mindre vellykket reslutat. Man blir visst litt panisk av smerte ser det ut til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå