Hikken Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Men samboern og frøkna dro akkurat i svømmehallen, så må vel vente et par-tre timer.. Jeg er sulten, og vil bare ha middag! Syteklagegneldresytebjeffesutre!
Emma&Adrian Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Jeg også,har ikke spist skikkelig siden lørdag,har blitt rammet av omgangssyken,og jeg erSULTEN!!
HTC Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Huff, stakkars dere. Nå skal jeg bare varme opp litt rester av gårsdagens kylling tikka masala og nanbrød...nam ;-)
Hikken Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Kjeften på deg! ;o) Hehe, lagde meg havregrøt med eplebiter og kanel, så det verste middagssuget ga seg, men selv om det er godt er det laaaangt fra karrien min ( Eeeeen time igjen ;o)
....mammatilto... :))) Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 blir fiskeboller her i dag Eeeeen time igjen ;o) du skal prøve havregrøt med kanel,honning og rosiner. UUuuuuuuuuuuuuuuuutrolig godt :-D
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 spiste sist på søndag, omgangssyke her og. Og det værste var å se på resten av familien spise lammelår i går. Det er jo det beste jeg vet.....:-((
Hikken Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2009 Åh, stakkrs deg ( DET er kjedelig det.. Husker jula da jeg var 16 eller 17 og jeg hadde kyssesyke. Mamma hadde moset en liten kalkunbit med litt saus og potet, og jeg prøvde for harde livet å spise, men gikk over hodet ikke, karte ikke svelge vann en gang.. Så jeg lå på sofaen og så på at hele slekta spiste og kosa seg.. Nitrist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå